یافتن پست: #دل

mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دلـــــ♥ ـــــم ... عجیـــــــــب ....
یـــک " غیـــرمنتـــــــظره ی خـــوبـــ " می خــــــواهـــد .....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:07
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
من عاشق نیستم فقط وقتی حرف تو می شود دلم سیگار می خواهد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 16:37
+4
nanaz
nanaz
بیشتر مواقع پشت جمله ی ” عیب نداره ، مهم نیست ”
یه دلِ شکسته وجود داره . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 16:07
+7
nanaz
nanaz

خدایا کلی بارون فرستادی.... 
تا لکه هارو از دلم بشویی... 
من که گفتم... 
لکه نیست... 
زخمه!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 15:47
+5
sara
sara
در CARLO
آغوشــی باش و من را به اَندازه تمام اشتباهاتم بغل کن...

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ...


فقط نگاه باشــد و نفس ...

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ...

همین حالا هم دیر است!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 12:01
+4
sara
sara
در CARLO
مچاله کن ،
بشکن ،
بند بزن ،
خط بزن ،
خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 11:52
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:34
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
هــــــِـــی

پـــــــآییــــــــز

ابر هآیـــتــــــــ رآ زودتر بفرستــــــــــ

شستن این گرد غمـــــــــــــ

از دلِ من

چند پآیـــیـــز بآرآن میخوآهد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:30
+6
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 02:17
+4
saman
saman


چه سخت است ...


تشییع عشق بر روی شانه های فراموشی ،


و دل سپردن به قبرستان جدایی ،


وقتی که میدانی پنج شنبه ای نیست ،


تا رهگذری ،


بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند…



دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 02:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ