یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اصولن آدم خشنی نیستم ؛ یعنی فکر نکنم باشم !
.
.
.
.
.
.
.

فقط نمیدونم چرا وقتی متن میزارمو لایك نمى كنین ،

خیلى بی دلیل ، احساس میکنم بهم محل نمیذارین !

بعد دوس دارم بزنمتون ، بگیرم تک تک موهاتونو از جا بکنم!

بعدشم آهن مذاب روو دستا و توو چشم و چالتون بریزم !

بعدبا دمپایی ابری خیس بزنم تو دهنتون , بعد .........

کلن یه همچین روحیه ی لطیفی دارم من
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم باید یکی رو داشته باشه !

ساعت دو نصفه شب بهش ا س ام اس بزنه ،

بگه دلم گرفته … اونم بگه خفه شو
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نورسیده نوری
هر چقدر كه سرتو گرم كنی،
هر چقدر كه حواستو پرت كنی ،
هر چقدر كه دور و برتو شلوغ كنی،
باز تو یه لحظه میاد و مچتو میگیره ...
دلتنگــــیو می گم..!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلـتنگــی، پیچیــده نیســــت. یــک دل.. یک آسمان.. یــک بغــض .. و آرزوهــای تـَـرک خـورده ! به همین ســادگـی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:02
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
یه دوست پسر هم نداریم که وقتی پفک میخوریم دستامونو یواشکی به صندلی های ماشینش بمالیم!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم تنگ است برای کسی که نمی داند... ..

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم... ..

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد.... ..

پس بگذار که نداند بی او تنهایم... ..

دور میمانم که نزدیک بماند..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمی که دلتنگ است… هیچ حرفی حالی اش نیست… . . . برایش فلسفه نبافید..!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:39
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
زلال باشید...
پرندگان به برکه های آرام پناه میبرند؛

و انسانها به دلهای پاک،

زیرا دلهای پاک همچون برکه های آرام اند،

و دیگران بدون هیچ وحشتی به آنها اعتماد میکنند،

پس خوشا بحال کسانی که مایه آرامش دیگران هستند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به چشم هایت بگو …

آنقدر برای دلم ….. رجز نخوانند …

من اهل جنگ نیستم …

شـــاعـــرم !

خیلی که بخواهم گرد و خاک کنم …

شعری می نویسم ، آنوقت

اگر توانستی …

مرا در آغوش نگیر …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش


اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .


راه آسمان باز است ،

پر بکش

او همیشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را میخواند. ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ