یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست می دارمـش امـّـا







می تـرسم بـگویــم و بگـویـد مرسـی







یــا بگویـد بـه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد







یــا چـه می دانـم







مثـل خیـلیـهـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت







می تـرسـم از اینــکـه هـرچـیـزی بـگویـد جُـز







مــَــن هـم دوسـتت دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:04
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دلی شکسته تر از نای نی لبک دارم یواش! دست نزن!
شیشه ام ترک دارد چه قدر وسوسه در چشم انتخاب من است که بر صداقت آیینه نیز شک دارم رفیق!
بار غریبی به دوش من ماند ست که احتیاج به یک دوست یک کمک دارم صدا زدم که:
به من در قبال سکه ی زخم چه می دهید؟ یکی گفت:
من نمک دارم من و تو هردو غریبیم و آشنای سکوت خوشم به این که غمی با تو مشترک دارم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:43
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ستاره می گوید : دلم نمی خواهد غریبه ای باشم میان آبی ها ستاره می گوید :
دلم نمی خواهد صدا کنم اما هرجای آوازم به شب درآمیزد کنار تنهایی و بی خطایی ها ستاره میگوید :
تنم درین آبی دگر نمی گنجد کجاست آلاله که لحظه ای امشب ردای سرخش رابه عاریت گیرم رها کنم خود را ازین سحابی ها ستاره می گوید :
دلم ازین بالا گرفته می خواهم بیایم آن پایین کزین کبودینه ملول و دلگیرم خوشا سرودنها و آفتابی ها

دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:41
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
اي ماشين با مرام، نشو نامرد با ما*
عشق يعني بهش بگي دوسش نداري ؛ و بعد بري يه گوشه و حسابي گريه کني*
محبت از درخت آموز که سايه از سر هيزم شکن هم برنميدارد
*
درياي غم ساحل ندارد

بابا تو ديگه کي هستي*قربون دل غريب پرستت*
داداش، جون من يواش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خواستن ،همیشه توانستن نیست

گاهی فقط ،

داغ بزرگی است

که تا ابد بر دلت می ماند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:28
+2
saeed
saeed
حالـــــــا حرفـــــــهايمان بمـــــــاند برای بعد؛
.
دلخوری هـــــــامـــــــان،
.
دلـــــــتنگی هـــــــامـــــــان،
.
و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن

فقط بگو
.
.
.
.
.
.
.
.
با او چـــــــگونـــــــه ميگـــــــذرد؟
کــــــه با مـن نمی گذشت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:18
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ