یافتن پست: #دل

korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 10:33
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
حرف دل :
تویی که به بهشت و جهنم در آخرت اعتقاد داری

 لطفاً به انسانیت و شرافت دراین دنیا هم

 معتقد باش!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 09:59
+2
nazli
nazli

وقتی شخصی حتی به چیزای الکی زیاد میخنده ،مطمئن باشيد که عمیقا غمگینه
وقتی کسی زیاد میخوابه ، مطمئن باشيد که تنهاست
وقتی شخصی کم حرف میزنه و اگر هم حرف بزنه حرفشو سریع میگه ، مطمئن باشيد كه رازی رو حفظ میکنه
وقتی کسی نمیتونه گریه کنه نشون دهنده شکنندگی و ضعف اونه
وقتی کسی غیر عادی غذا میخوره بدونید که اضطراب داره
وقتی کسی واسه چیزای کوچیک گریه میکنه ، یعنی دل بی گناه و نرمی داره
اگه کسی به خاطر چیزای احمقانه و کوچیک از دستت عصبانی شد ، یعنی که خیلی دوستت داره
l
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 03:49
+5
nazli
nazli

لباس هايم که تنگ مي شد

مي بخشيدم به اين و آن

ولي دل تنگم را ، حالا

چه کسي مي خواهد !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 03:45
+5
nazli
nazli

دل کــــَنــــدن از تـــــــــو 
با هَمـه عــِشقــــي که داشـــــتم بِهــــت 
مــنو بـه يه جـــــا رســونــد.. 
کـه حـــــالا تو چـــــشمـــاي يِکـــيِ زُل بـــــــزنمُ بگـــم : 
عـــاشقـمي؟ خب به درکــــــــــــ


دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 01:07
+7
xroyal54
xroyal54
این روز ها همه به من دلتنگی هدیه می دهند!
لطفا آتش بس اعلام کنید!
به خدا تمام شد!
دلم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 01:02
+4
xroyal54
xroyal54
وقتی میگی دیگه برای همیشه فراموشش کردم و هیچ احتیاجى بهش ندارى و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى. دقیقا همون زمانیه که بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 00:52
+5
xroyal54
xroyal54
دلم شکست! عیبی ندارد
شکستنی است دیگر،
می شِکند! اصلا فدای سَرت،
قضا و بلا بود از سَرت دور شد...
اشکم بی امان می ریزد!
مهم نیست! آب روشنی است!
خانه ات تا ابد روشَن *عشق من*...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 00:47
+4
nazli
nazli



من درد دارم ... درد !!

در دلم ...

در دست هايم ...

در چشــم هايم !!

باز هم دمش گــــرم صندلـي !!

کنارم ماند ... پشتم ماند !

جا خـــالي نداد ...

يعنــي تو فقط " دو پايه " کم داشتـــي؟؟



دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 00:46
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او

پُر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

نیشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق،دل خونم نکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو... من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پنهان و پیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یکجا باختم

[!] آواره صحرا نشد

گفتم عا قل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سر می زنی

در حریم خانه ام در می زنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 23:08
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ