یافتن پست: #دل

دل تنگم...


دل تنگ آن روز ها....


که نمیدانم محبتهایش توهم من بود....


یا ترحم او؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 13:37
+12
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من حرف دلای شکسته ام....من درد تموم دنیام...که زخمامو خودم بستم....


دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 13:11
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم دست رفاقت نميدم امشب از اون شباست که من دوباره دیوونه بشم توو مستی و بی خبری اسیره می خونه بشم امشب از اون شباست که من دلم می خواد داد بزنم توو شهره این غریبه ها دردم و فریاد بزنم


دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 12:55
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


شاید درد من، دلیل خنده کسی شود، اما خنده ی من، هرگز نباید باعث درد کسی شود.


دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 12:54
+4
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
آدماهی هستن می‌خندن ! زیاد هم می‌خندند ! اما . . . حرف‌ هاشون ، غم‌هاشون ، مشکلاتشون این‌ ها چیزهایی ست که می‌ ریزه توی دلش و دَرَش رو هم دو قفله می‌ کنه ! کسی رو هم راه نمیده اون تو ! نمیزاره بفهمید که اون تو چه خبره ! و شما هیچ وقت درکش نمی‌کنید ، چون بلد نیست منت بزاره .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 00:43
+3
nahid
nahid
نه...!!!
اين بازي عادلانه نيست!
اين زندگي همه اش مار بود
پس پله هايش كو؟!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 22:33
+17
sara
sara
دلتنگ ک میشوم 
ب آسمان نگاه میکنم
دلم قرص میشود ک تو هم زیر همین سقفی!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 20:07
+15
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
شما هم بچه بودین کلی تلاش میکردین تا کیلید برقو در حالت تعادل قرار بدین طوری که نه خاموش باشه نه روشن... یا فقط من این کارو میکردم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ