دل تنگم...
دل تنگ آن روز ها....
که نمیدانم محبتهایش توهم من بود....
یا ترحم او؟؟؟
Ashkan ZEON
آدماهی هستن میخندن ! زیاد هم میخندند ! اما . . . حرف هاشون ، غمهاشون ، مشکلاتشون این ها چیزهایی ست که می ریزه توی دلش و دَرَش رو هم دو قفله می کنه ! کسی رو هم راه نمیده اون تو ! نمیزاره بفهمید که اون تو چه خبره ! و شما هیچ وقت درکش نمیکنید ، چون بلد نیست منت بزاره .
nahid
نه...!!!
اين بازي عادلانه نيست!
اين زندگي همه اش مار بود
پس پله هايش كو؟!!!!