یافتن پست: #دل

nanaz
nanaz
در CARLO

تنت كه پـيشِ من باشد و دلـت در آغوشِ ديگـري هزار خطبه ام كـه بخوانند باز هـم هرزگيست


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:46
+6
xroyal54
xroyal54
همه چیز و همه کس را دوست بدار، اما به هیچ کس و هیچ چیز دل نسپار.
آرام باش، توکل کن، تفکر کن، سپس آستینها را بالا بزن، آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است
" امام علی (ع)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:26
+5
xroyal54
xroyal54
ﯾﻪ ﻣﺪﻝ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!
ﺍﻫﻞ ﮐﻼﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨم ﻧﯿﺴﺘﻦ
ﻫﺮ ﭘﺴﺮﯼ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﮔﻔﺖ ﺳﻼﻡ ﻓﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﮐﻪ ﻣﺰﺍﺣﻤﻪ!
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭﺷﻮﻥ ﯾﻬﻮ ﻏﯿﺮ ﻋﺎﺩﯼ ﻧﻤﯿﺸﻪ :|
ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻨﺸﻮﻥ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ ﺩﯾﮕﺴﺖ!
آخ ﮐﻪ ﭼﻘﺪ ﮐﻤﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ...
به سلامتیشون بلند صلوات...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:05
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه ، دیوار اتاقش پر از عکس میشه ، اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمی تونی عکسشو به دیوار بزنی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:56
+3
nanaz
nanaz
در CARLO
وقتی کسی در کنارت هست ، خوب نگاهش کن :
به تمام جزئیاتش
به لبخند بین حرف هایش
به سبک ادای کلماتش
به شیوه ی راه رفتنش ، نشستنش
به چشم هاش خیره شو
دستهایش را به حافظه ات بسپار
گاهی آدم ها آنقدر سریع میروند که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند …
::
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:52
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دل عاشق چه غمگینه خدایا / غم عاشق چه سنگینه خدایا / دیگه عاشق نمیشم تا قیامت / اگه عاشقی اینه خدایا .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:51
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه ، فقط و فقط دل منه که برات تنگ میشه .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:41
+3
nanaz
nanaz
در CARLO
این روزا خیلی حرف دارم اما بیشتر ش رو با خودم میگم و خاموش میشم. مثل شمعی که توی یه روز پر نور با انگشتات خاموشش می کنی. گاهی سرم پر از حرف است ولی خاموش میشم.
فقط داغی خاموش کردنش تاول میشه روی انگشتایی که زدی شمع دلتو خاموش کردی....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:37
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

داشتم توی جاده راه می رفتم که چشمم به یه تابلو که روش نوشته بود : دوست داشتن دل میخواد ، نه دلیل خورد ، حالا از ته دل دوست دارم ، بدون هیچ دلیلی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:36
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:32
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ