یافتن پست: #دل

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
این قاعده بازی است

اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری

باختنت حتمی است

مراقب آخرین جمله ی آخرین دیدار باشید!
دردش زیاد است ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 00:51
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/22 - 00:29]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 00:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیوارها

هرقدر هم بلند باشند

اسیرت نمی کنند،

ما پرواز را آموخته ایم

بیا تا دور دست ترین قله ها پرواز کنیم

و دل انگیز ترین آواز را سر دهیم

من،

رویایی دارم،

به رنگ راز آلود ترین غروب

و طعم عجیب ترین سکوت

شوق بودن با تو

از من آدمی ساخته که غروبها را می فهمد

و تنهایی درختها را احساس می کند

شوق بودن با تو

هر روز ویرانم می کند

تو هم می دانی، عاقبت چگونه خواهم سوخت

در آتشی که گرما بخش زندگی توست

آخرین آواز را سر می دهم:

به دیوارها دل مبند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 22:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
منتظـــر بارانـــم…
در خلوت کوچه هایم
باد می آید
اینجا من هستم ؛
دلم تنگ نیست….
تنها منتظر بارانم
تا قطره هایش بهانه ایی باشند
برای نم ناک بودن لحظه هایم
و اثباتی
بر بی گناهی چشمانم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 22:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیانت چیست..؟
خیانت این نیست که با کسی رابطه داشته باشی
خیانت اینه که تو یه دل هـــــــــــزار نفرو جا میدی
خیانت اینه که با یه نفر سیر نمیشی خیانت خیانت
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 22:08
+4
mahdis nfs
mahdis nfs

من یه دوس پسر داشتم به مرور زمان فهمیدم شغلش دوس پسریه کلا! {-8-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 21:54
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صف می کشند دلتنگی های من چو دانه های تسبیـح به نخ کشیده شده …
چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 21:17
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


درد درد ، مرا انتخاب کرد من ، تو را... تو ، رفتن را... آسوده برو ! دلواپس نباش... من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم...!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 20:30
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


عادت می کنیم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش به بودن کسی و سپس به نبودنش تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه نه صبر هست ما را نه دل، نه تاب هجران / مائیم و نیم جانی، آن هم به لب رسیده


دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 20:25
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


آدم باید یکی رو داشته باشه ساعت دو نصفه شب بهش اس بزنه بگه دلم گرفته ... اونم بگه قربون دلت برم ... وگرنه بقیه زندگی به کوفتم نمی ارزه!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 20:22
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ