یافتن پست: #دوست

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
سلام دوستای گلم....

دوستان اگه کسی با من مشکل داره خواهشا بخودم بگه
ن خاله زنک بازی دراره

کسی با من مشگل داره؟؟؟خوب بگه

اگه همه هم حال نمیکنن باهام مشکلی نیست نمیام اینجا
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 23:55
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 23:34
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 23:27
+3
xroyal54
xroyal54
مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … !

کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … !

کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان

دلم خیـــــــلی گرفته اســـت …………..

اینجا نمی تـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …

آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد...



کاش میشد صدایت را نوشت.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 22:22
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گاهی دلم می گیرد... از آدم هایی که در پس نگاه سردشان با لبخند گرمی فریبت می دهند! از کلماتی که چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند!! دلم می گیرد... از سردی چندش آور دستی که دستت را می فشارد!! و نگاهی که به توست... و هیچ وقت تو را نمی بیند! از دوستی که برایت هدیه دو بال برای پریدن می آورد... و بعد... پرواز را با منفورترین کلمات دنیا معنی می کند!!! دلم می گیرد از چشم امید داشتنم به هوسبازانی که ترانه عشق میخوانند!! این همه هیچ... گاهی حتی از خودم هم دلم میگیرد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 19:42
+10
xroyal54
xroyal54
حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.
سعی کنه ناراحتت نکنه،
وقتی ازش جدا میشی :پیام بده
عزیزدلم رسید؟
قشنگه :یهوبغلت کنه،
یهو.. توی جمع.. درگوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست.
ازت حمایت کنه..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 19:24
+9
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

اگه بگی دوستم نداری میرم تو باغچه اینقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد منو بخوره . {-6-}


دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 18:28
+6
saman
saman
عشق پاک آمدنی باشد و آموختنی نیست
عاشق دوست شرر دارد و افروختنی نیست
با تیغ دو ابرو دل اگر پاره شد آن دل
با سوزن و نخ پارگی اش دوختنی نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 18:01
+6
saman
saman

برای من گریه نکن


آمده ام که با تو بگویم٬بعد از همه ی آنچه کردم بر تو عشق تو نیازمندم ولی تو حرف مرا باور نخواهی کرد آنچه خواهی دید دختریست که او را زمانی میشناخته ای ولی من مجبور بودم چیزهایی را تجربه کنم ٬مجبور بودم اینگونه باشم به همین دلیل آزادی را انتخاب کردم  و تازگی را تجربه کردم ولی هیچ چیز برایم جالب نبود البته انتظاری جز این نداشتم٬برای من گریه نکن واقعیت این است که من هرگز تورا ترک نکرده ام همه جا با تو بودم و بر قول خود وفا کردم برای همین است که از تو میخواهم  از من فاصله نگیری ٬برای من گریه نکن  حقیقت این است  که من هر گز تورا ترک نکرده م و همه جا به یاد تو بودم چیز زیاد دیگری ندارم که بگویم فقط میخواهم  به چشمای من نگاه کنی و ببینی که هر لحظه میخواهد فریاد بزند


دوستت دارم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 17:55
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مخاطب خاص




مهم نیست پست را میخونی یا نه ، مهم نیست جواب میدی یا نه ، مهم نیست که برات مهمم یا نه ، مهم نیست که دوستم داری یا نه ، مهم اینه که تو مهمی .





2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 17:44
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ