یافتن پست: #دوست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معشوقه تنهایم گذاشت و رفته است ای مردم

امید و ارزوهایم به باد رفته است ای مردم

آنکس که شب و روز میگفت مرا دوست دارد

مرا در بلک لیست انداخته است ، ای مردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست بدار کسی را که دوستت دارد حتی اگر غلام درگاهت باشد
دوست مدار کسی را که دوستت ندارد حتی اگر سلطان قلبت باشد !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:55
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم بدونم اونهایی که همزمان با خیابانی امتحان گزارشگری دادن و رد شدن چطوری بودن؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:18
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند ، بعضی ها مثل ب برات می میرند ، مثل د دوستت دارند ، مثل ع عاشقت می شوند ، مثل م منتظر می مونند تا یه روز مثل ی یارت بشن .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شیطونه میگه دیگه با هیچ پسری دوست نشما...!! ولی ایمان من قوی تر از اونیه که گول شیطون رو بخوره....
8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــــــــــــرو !

ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ

وقتیـــــ یقین دارم بیشتر از منـــ

کسی دوستت نخـــــــواهد داشت

بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد

بــــــــــــرو !

ترس برای چه؟؟

وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی

به روی تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی.... !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این پسرایی که همیشه ته ریش دارن
اینایی که هیچوقت موهاشون بلند نیست
اینایی که صداشون مردونست
اینایی که وقتی ازشون جدا میشی تا یه ساعت دستات بو عطرشونو میده
همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن دوست دارم!
اینایی که وقتی ازت دلخورن باهات حرف نمیزنن دوست داری محکم بغلشون کنی
اینایی که شبا موقع شب به خیر گفتن میگن مال خودمی
اینایی که بددهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب :|
اینایی که دستاشونو با دوتا دستت باید بگیری
.
.
.
.
.
اینا خیلی دوست داشتنی ین :D
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...

فایده ندارد !!!
اما ...
دوستت دارم های " تو "
چه غوغایی می کند ...
روحم را تازه می کند !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ما همه با زندگی معامله میکنیم...!

با خودمان هم معامله میکنیم!

و با کسانی که دوستشان داریم هم...!

اگر نبخشی، نمی بخشم!

خیانت کنی، خیانت می کنم!

بدی کنی، بدی می کنم!

دروغ بگویی، دروغ می گویم!

و اینگونه است که همیشه کوچک می مانیم;

باید بدانیم که با خوب، خوب بودن هنر نیست...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ