یافتن پست: #دوست

roya
roya
چقد خوبه یکی باشه که بغلت کنه سرتو بزاری رو شونش آرومت کنه چقد خوبه که آروم در گوشت بگه غصه نخوریا من دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 10:56
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مژده که رسید دعوت دوست

مهمانی دوست به چه نیکوست

عید رمضان بهار جان هاست

جانی که چنان علی خدا جوست
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 05:40
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دوستان عزیز سلام

من وقتی به صورت تک تک به شما خطاب میدم

هر کس نارا حت میشه

بگه چون من روی منظوری خطاب نمیزنم

دختر و پسر برام فرقی نداره

ممکن خطابی به کسی بدم تند باشه

اما منظور خاصی توش نیست فقط یک پست سادس

پس دوستان از خطاب های تکی من ناراحت نشن میدونم که نمیشید

چون به نظر من بچه گانه هم هست

اگه کسی نارحت بشه چون ما همه با هم دوستیم

خواهر و برادریم اما هر کس دوست نداشت بهم بگه


آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 00:12]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 01:48
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
از دوستم پرسیدم : بالاخره تونستی فراموشش کنی ؟

گفت : آره بابا ...

الان ۱۰ ماه و ۱۵ روز و ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

نه ۴۶ دقیقه ست دیگه حتی بهش فکر هم نمیکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 01:29
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 01:13
+3
AmiR
AmiR
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 21:19
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺁﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻦ
ﺑﺸﯽ:
.
.
.
.

.
.
..
.
.
. ﻫﯿﭽﯽ ﺧﻮﺷﺎ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺗﺖﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ؟
ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﺧﺪﺍ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ؟ﮐﺼﺎﻓﻂ:d
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 18:48
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
@ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺑﺎ ﺯﻧﺶ ﻣﯿﺮﻩ " ﺳﻤﯿﻨﺎﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ"
ﺳﺨﻨﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺸﻘﺘﻮﻧﻮ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﻮﻥ ﻧﺸﻮﻥ
ﺑﺪﯾﺪ !! ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺳﺮﯾﻊ ﻋﮑﺲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮ ﺑﻪ ﺯﻧﺶ
ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻘﻤﻪ NEGAR1992
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 18:40
+5
saman
saman
 بعضیها میگویند، باید تورا دوست داشته باشم، اما به کنارت بودن فکر نکنم، میگویند عشق را نباید کنار زندگیحس کرد! میگویند عشقی که با زندگی ُ دردهایش مخلوط میشوند، رنگ میبازد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 18:00
+4
saman
saman

دل، ماهی خسته‌ای که در تور افتاد


در چاله عجب نیست اگر کور افتاد


 از عشق چه خیر غیر ناکامی دید؟


بر چاک چه جز وصله‌ی ناجور افتاد؟


 از اصل خودش دور شد و بالا رفت


این بود که فواره‌ی مغرور افتاد


 بسیار به غیر او دلم شد نزدیک


تا از غم عشق او کمی دور افتاد


 بسیار به صخره‌ها سرش را دریا


کوبید بیفتد از سرش شور، افتاد؟


 من با غم او از خود او دوست‌ترم


او با غم من از خود من دور افتاد!


 با اینهمه راضی‌ست نشابوری که


از چنگ مغول به چنگ تیمور افتاد


(مژگان عباسلو)

دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 17:57
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ