یافتن پست: #دوست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 23:37
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 23:28
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

نه با ارزش ... خدایا به من توفیق تلاش در شکست صبر در نومیدی رفتن بی همراه کار بی پاداش فداکاری در سکوت دین بی دنیا عظمت بی نام خدمت بی نان ایمان بی ریا خوبی بی نمود عشق بی هوس تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بی انکه دوست بداند روزی کن

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 22:28
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

به تماشا سوگند و به آغاز کلام و به پروازکبوتر از ذهن واژه ای در قفس است حرف هایم ،مثل یک تکه چمن روشن بود. من به آنان گفتم: آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشاید به رفتار شمامی تابد و به آنان گفتم:سنگ آرایش کوهستان نیست همچنان که فلز ،زیوری نیست به اندام کلنگ در کف دست زمین گوهر ناپیدایی است که رسولان همه از تابش آن خیره شدند پی گوهر باشید لحظه ها را به چراگاه رسالت ببرید و من آنان را به صدای قدم پیک بشارت دادم و به نزدیکی روز،و به افزایش رنگ به طنین گل سرخ،پشت پرچین سخن های درشت و به انان گفتم: هر که در حافظه چوب ببیند باغی صورتش در وزش بیشه شور بادی خواهند ماند هر که با مرغ هوا دوست شود خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود آنکه نور از سرانگشت زمان برچیند می گشاید گره پنجره ها را با آه

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 20:38
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دوست همان کهنه شرابیست که هرچه بیشتر بماند مستیش بیشتر میشود

تقدیم به کهنه ترین شراب زندگیم

از طرف مست ترین آدم دنیا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 18:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوستای خوبم خدا نگهدارتون{-35-}

2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:27
+5
saman
saman
در CARLO

خوبی و حسن های زنان و مردان!!


 


بیایید از خانم ها شروع كنیم:

 

*زن ها مهربان ، عاشق و دلسوزند.*

 

*زن ها وقتی خوشحالند گریه میكنند.*

 

*زن ها برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه كارهای كوچكی انجام میدهند.*

 

*زن ها برای دستیابی به بهترین چیزها برای همسر و فرزندانشان دریغ نمی كنند.*

 

*زن ها قدرت این را دارند كه وقتی خیلی خسته هستند و نمی توانند روی پا بایستند ، لبخند بزنند.*


*زن ها می دانند چگونه یك وعده شام یا ناهار معمولی را به یك فرصت تبدیل كنند.*

 

*زن ها می دانند چگونه از پول خود بهترین استفاده را ببرند.*

 

*زن ها می دانند كه چگونه یك دوست بیمار را تیمار كنند.*

 

*زن ها شادی و خنده را به دنیا ارزانی می دارند.*

 

*زن ها می دانند چگونه ساعت های متوالی كودكان را سرگرم كنند.*

 

*زن ها صادق و وفادار هستند.*

 

*زن ها در زیر آن ظاهر نحیف ، اراده پولادین دارند.*

 

*زن ها برای یاری رساندن به دوست محتاجشان، همه كار انجام می دهند.*

 

*زن ها از بی عدالتی به آسانی به گریه می افتد.*

 

*زن ها می دانند چگونه به یك مرد احساس پادشاه بودن بدهند.*

 

*زن ها دنیا را مكانی شادتر برای زندگی می سازند.*

 


حالا نوبت مردهاست....:

 

*مردان برای حمل اشیاء سنگین و كشتن سوسك و عنكبوتها خوب هستند.!!!*


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/12 - 16:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:52
+2
saman
saman
در CARLO

اینجا همه باکلاسن
هرکس ۳ تا زبون مختلف بلده
خونه همه تو جردن و شهرک غرب و اون بالاهاست
حتی بالاتر از میدون راه آهن ته ته ۲۰ متری
اینجا اگه عکسی بزارن که عابر پیاده داره از چراغ قرمز رد میشه
همه dislike میزنن و قانون مدار میشن
ولی شاید اون ع[!] مال خودشون باشه
اینجا سرزمین پـَـَـ نــه پـَـَــــ……… هاست
اینجا همه فلسفه بلدن و اکثر آقایون فمنیست میشن
ولی ساعت ۱۰ شب مامانه بگه برو از سوپر مارکت رب گوجه فرنگی بگیر میگه خودت برو
اینجا دختر خوشگلای فوتوشاپی ۱۰۰۰ تا پدر ، مادر، خواهر ، برادر و … داره
ولی اون ساده ها ۳ تا اد لیست دارن که یکیش خواهرشه ۲تای دیگه هم کلاسیش
اینجا پسرا اکثرا بدن سازن یا خواننده……دخترا هم که همه مانکن یا مُدل هستن
همه پول دار با وضعیت های مالی آن چنانی هستند
همه هم همدیگرو دوست دارن و تا میبینن یکی تاراحته یه عالمه واسش دل میسورونن
.


.

.

اینجا بیا تو یونی است همین!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط کافیــــه به هر دلیلی یه مدت کوتــــاه مشکل مالی واست پیش بیــــــاد،تو همین مدت کوتــــــــــاه خیلی اتفاقی؛

ماشینت خراب میشه :|
دندون درد میگیری :|
قبض برق و گاز خونــــه میاد :|
...
همراه اول اس ام اس میزنـــــــه قبض موبایل اومده :|
شارژ ADSl تموم میشه :|
به 2 تا جشن تولد دعوت میشی :|
دوستاتم یهو دلشون واست تنگ میشه میخوان بیان پیشت :|

با تشکر:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:31
+2
saman
saman
در CARLO
احساس میکنم سیاهی و زشتی چهری اطرافیانم را پوشانده است..احساس میکنم ظلمت سیاهی خیانت دروغ تباهی تا آنجا در قلب اطرافیان و دوستانم فرو رفته است که به شاهرگ هایشان نیز رسیده است.خداوندا!این سرنوشتی که برای رقم خورده است آنچنان تلخ است که دلم می خواهم از ته دل فریاد بزنم و به آن لعنت بفرستم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ