یافتن پست: #دوست

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO

شبـ رآ دوستـــ دارمـ …!


چرآ کهـ در تآریکـــیـ ..


چهرهـ هآ مشخـصـ نیستـ !


و هر لحظــــــهـ ..


اینـ امیـــد ..


در درونـــــمـ ریشهـ می زند …


کهـ آمدهـ ایـ ..


ولیـ منـ ندیده امـ!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 00:21
+4
saman
saman
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 17:59
+7
saman
saman
در CARLO
دروغ های متداول برخی پسران به دختران همراه با معانی آنها
دروغ: بعدا باهات تماس می گیرم
معنی: دیگه هیچ وقت منو نمی بینی
دروغ: تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم
معنی: تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار
دروغ: اون دختر هیچ تیریپی با من نداره – ما فقط دوست معمولی هستیم
معنی: عاشقشم
دروغ: من ترو برای وجود خودت دوست دارم
معنی: من فقط دنبال ………. هستم
دروغ: آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه
معنی: داریم میریم دختر بازی.
دروغ: می تونی ۵ هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم
معنی: پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن.
این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده :
دروغ: قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم.

معنی: ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خـانوادم سـرویـس بدی . هر وقت بخوام میـرم با دوسـتــام و دخـتـرای دیـگـه گـردش، هیچوقت پول بـهت نمی دم و هیچ کلمه خوشـحال کنـنده ای بـهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 17:54
+4
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 17:34
+4
saman
saman
در CARLO
یکی از دوستام گفت : یه دوست دختر خوب دارم در حدِ تیم ملی
منم گفتم : اگه منظورت تیم ملی الآنه،باید بگم که خاک تو سرت با این انتخابت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 17:21
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
150 تا اکانت تو لیست دوستامه

اما فقط 65 تا لایک دارم !

اون 85 تای دیگه چیکار میکنن واقعا ؟

خب لایک کنین دیگههههههههههه

{-44-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 16:43
+4
saman
saman
در CARLO
رفتم دنبالِ خواهرم از دانشگاه بيارمش
برگشتنه گشت بهمون گير داده ، ميگه خانوم كى باشن؟
منم با حالت عصبانى ميگم خواهرمه! مشكلى هست؟
بعد يهو خواهرم ميگه :
جناب سروان دروغ ميگه !!!
دوست دخترشم ؟؟؟؟
ميگم دروغ ميگه به خدا جناب سروان ؟
يارو هم مدارك ماشينُ گرفت گفت بيا كلانترى معلوم ميشه!!
به خواهرم ميگم مرض دارى مگه!!!!
ميگه بريم كلانترى بعد بابا اينا بيان دنبالمون مامورِ ضايع بشه يه ذره بخنديم؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 16:38
+2
saman
saman
در CARLO
من: "باباااااا...منو دوست داري؟"
بابام: "آره پسرم..."
من: "حالا كه دوسم داري پس 30 تومن پول بهم بده!"
بابام: "اي پدر سوخته ي ناقلا...بيا بگير"
سه روز بعد:
من: "بابااااااا...منو دوست داري؟
بابام: نه!
من: "پس 50 تومن بهم بده؛ ميخوام برم معتاد بشم پول ندارم!
بابام: :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 16:32
+2
henzo_io
henzo_io

دوست دختر خوب باید کاری کنه که 200 گیگ از هاردت خالی بمونه!
:)))))) به مولا که اگه بفهمی :)))
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 16:10
+6
saman
saman
در CARLO

دختره داشت به دوست پسرش آدرس خونشون رو میداد:


میای از در ورودی آپارتمان , داخل میشی، میری سمت آسانسور ...


دکمه طبقه نهم آسانسور رو با آرنج میزنی ...


وقتی اومدی بالا از آسانسور که بیای بیرون سمت چپ خونه منه ...


با آرنج در میزنی و منم در رو باز میکنم ...


پسره میگه : به نظر آسون میاد ولی چرا باید با آرنج در بزنم ؟؟؟


دختره میگه : چی ؟؟؟؟ یعنی دست خالی اومدی دیدنم ؟؟؟!!

دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 15:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ