یافتن پست: #رای

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

تو برای من مثل سیب سرخ حوا باش …
مهربانم ، من چیدن تو را به خلوت بهشت ترجیح میدهم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:01
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بستری نرم جز خیالم برایت نیست
برای همین است آرام روی خیالم خوابیده ای
خوب می دانی …
خیالم برایت تخت است


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 14:31
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

به مشکلاتت بخند تا همیشه موضوعی برای خندیدن داشته باشی


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:44
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یه پسر همسایه داریم خوشگل ، فشن ، ابرو ش[!] ، خوش آرایش ، خوش ادا و شیطون
کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم !{-19-}


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:37
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
برای نشون دادنه علاقم به تو ۳ تا کوه میسازم :
اولی کوه وفا
دومی کوه صداقت
سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:29
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

همیشه میگفتی :
هیچ کس برایم “تو” نمیشود
نمیدانم این “تو” که بود ؟
من که نبودم ، بی شک !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:28
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای شاد بودن ، به بدنی سالم و حافظه ای ضعیف نیاز داریم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 10:22
+2
xroyal54
xroyal54
آشناهای غریب همیشه زیادند

آشناهایی که میایند و میروند

آشناهایی که برای ما آشنایند

ولی ما برای آنها...

نمیدانم واقعا چرا و چگونه میشود

که همه روزی

آشنای غریب میشوند

یکی هست ولی نیست

یکی نیست ولی هست

یکی میگوید هستم ولی نیست

یکی میگوید نیستم ولی هست

و در پایان همه بودنها و نبودنها

تازه متوجه میشوی

که:
یکی بود هیشکی نبود

این است دردی که درمانش را نمیدانند

و ما هم نمیدانیم

که آن یکی که هست کیست

و آن هیچکس کجاست

کاش میشد یافت

کاش میشد شکستنی نبود

کاش میشد زیر بار این همه بودن و نبودن

خرد نشد.....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 01:16
+7
xroyal54
xroyal54
کــــاش در این شهر،دکتری پیدا می شد و

"تـــو" را برایم تجویز مــی کرد

تا که بـــاورت می شد

حـــال من

فقط با "تـــو" خوب مــی شود
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 23:38
+9
xroyal54
xroyal54
نه این سکوت را پایانی هست و
نه این شبی را که از آسمان نازل شده
نه خوابی برای دیدن هست و
نه روزی برای رسیدن
نه این شب مثل هر شب است و
نه این سیاهی شبیه شب است...


حلالم کن چون بی اجازه غمت رامی خورم......


خدایا یه جوری حرف بزن که منم بفهمم...



مے گـ ـوینـ ـد: مرـــگـ ــ ـــــــ


حـ ـق ا َست


פֿُـ ـدایـ ـا


حـ ـقم را


مےפֿواهمـ


اگر قرار بر نبودن اونه .....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 23:34
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ