یافتن پست: #رای

saeed
saeed
تو که میدانستی با چه اشتیاقی

 خودم را قسمت میکنم
پس چرا …

زودتر از تکه تکه شدنم…

 جوابم نکردی…

برای خداحافظی

 خیلی دیر بود… خیلی دیر !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 11:48
+4
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 11:46
+3
saeed
saeed

همیشه بهم میگفت زندگیمی....


 


وقتی رفت من بهش گفتم:مگه من زندگیت نیستم؟


 


گفت آدم برای رسین به عشقش باید از زندگیش بگذره....

دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 11:37
+1
saeed
saeed

همیشه بهم میگفت زندگیمی....


 


وقتی رفت من بهش گفتم:مگه من زندگیت نیستم؟


 


گفت آدم برای رسین به عشقش باید از زندگیش بگذره....

دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 11:36
+1
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 11:28
+2
saeed
saeed
فــرامــوش ڪــردنـتـــ بــرایـم مـثـل آبـــ خــوردن

استــ ...

از همــان آبـهـایـے ڪــه مـیـپـرد تــوی گــلـو


خــفــه ات میــکنـد ...


از همان هایے ڪــه بــایــد ساعـت هـا سـرفـه

ڪـنـے ...

از همــان هـایـے ڪــه بـی اختیــار اشـڪــهایـت

را جـاری میـڪــند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 11:13
+1
saman
saman

همین که پیش هم باشیم،همین که فرصتی باشه


همین که گاهی چشمامون،تو چشم آسمون واشه


همین که گاهی دنیار و با چشمای تو می بینم


همین که چشم به راه تو میون آینه می شینم


بازم حس می کنم زنده ام


بازم حس می کنم هستم


بگو با بودنت دل رو


به کی غیر تو می بستم


همین که میشه یادت بود،تو روزایی که درگیرم


که گاهی ساده می خندم،گاهی سخت دلگیرم


همین احساس خوبی که


دلت سهم منو داده


همین که اتفاق عشق


برای قلبم افتاده


بازم حس می کنم زنده ام بازم حس می کنم هستم


بگو با بودنت دل رو به کی غیر تو می بستم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 02:13
+3
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 01:29
+7
-1
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 01:27
+6
-1
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/30 - 01:24
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ