یافتن پست: #رای

چـه اشـتـبـاه بـزرگـی سـت


تـلـخ کـردن زنـدگـیـمـان


بـرای کـسـی کـه در دوری مـا ،


شـیـریـن تـریـن لـحـظـات زنـدگـیـش را سـپـری مـی کـنـد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 12:05
+6
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 10:47
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/23 - 00:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮏ ﻣﺤﻘﻖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﮐﻠﯿﺪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ
ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯ ﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺭﻭ
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻗﺎﯾﻮﻥ ﻣﺼﺎﺭﻑ ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺍ
ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ.
.1 ﺧﻼﻝ ﺩﻧﺪﺍﻥ
.2 ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ
.3 ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺩﺭ ﺯﺩﻥ
.4 ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺧﺎﺭﻭﻧﺪﻥ ﺳﺮ - ﮔﺮﺩﻥ ﻭ ... ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻘﺎﻁ
ﺑﺪﻥ
.5 ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺩﻓﺎﻋﯽ
.6 ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺍﺯ ﺗﻪ ﮐﻔﺶ
.7 ﺑﺮﺍﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺳﻨﮓ ﺭﯾﺰﻩ ﻭ ﯾﺎ ﭘﯿﭻ ﺍﺯ ﺗﺎﯾﺮ
ﺧﻮﺩﺭﻭ
.8ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﻨﮓ ﺍﺯ ﺭﻭ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ
. 9 ﻗﺎﭺ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﭘﻮﺳﺖ ﮐﻨﺪﻥ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﯿﻮﻩ
.10 ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ
ﻭ . . .
ﺩﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻓﺎﺵ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 23:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دانم در آن سوی خیال من کسی است که برای او می نویسم.

او آرام می آید و
می بیند و می خواند و می رود.

همین کافی است.

مگر عاشق از معشوق چه
می خواهد؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 23:06
+4
sharareh
sharareh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی مادری که وقتی سر سفره چیزی نبود، برای اینکه پدر شرمنده نشود گفت :بچه غذا سوخت...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 22:13
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
با توام ، با تو که دستت دست دنیا ساز رنجه
با توام با تو که بغضت معنی آواز رنجه اگه یخ باد
ستمگر پی قتل عام برگه اگه این باغ برهنه باغ تاراج تگرگه
اگه بی پناهی گل رنگ بی پناهی ماست دستتو بذار تو دستم
وقت پیوند درختاست رو تن سخت درختا
بنویس و دوباره بنویس که شکست یک شقایق مرگ باغ ، مرگ باهار نیست

بهترین بهترین من: خوب خوب نازنین من!
نام تو همیشه مرا مست میکند بهتر از شراب بهتر از تمام شعرای ناب!
نام تو ،اگر چه بهترین سرود زندگی است من تو را به خلوت خدایی خیالی خود:
"بهترین بهترین من"خطاب میکنم، بهترین بهترین من!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:43
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ ﮐس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد .
آدم های ساده را دوست دارم. بوی ناب “آدم” می دهند

دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 21:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ