یافتن پست: #رای

saeed
saeed
به سلامتی خنده ای که کمکت میکنه حال داغونتو برای همه توضیح ندی....!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/22 - 13:29
+4
nazli
nazli
در CARLO

آهـــــای کافـه چی !

از ما که گــذشـــت

اما اگر باز هـم کسی تـنها بـه ایـنجـا آمــد

از او نـپـرس : چه مـیـل داری ؟!

تـلـخ ترین قـهـوه دنـیـا را برایش بریز !

آدمهای تـــنـــهـــا ؛

مزاجشان به تـلـخـی عــادت دارد

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 21:07
+8
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.
برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه.
برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن .
برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر .
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن .
برای عاشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن .
برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .
برای عشق خودت باش ولی خوب باش.

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 21:05
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

نیا نیا گل نرگس،جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها،یکی برای تو نیست
نیا نیا،گل نرگس که در زلال دلی هزار آینه
نقش و یکی زخال تو نیست
نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:59
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

پرسیدم چطور بهتر زندگی کنم؟ با کمی مکث جواب داد: گذشته‌ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر
با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو
ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه‌ای بیانداز
شک‌هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است، در صورتی‌که بدانی چطور زندگی کنی

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:57
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
..آی آدم ها!    

شما را به کیش مهر می خوانم،                                                                                                                                                        

به کیش یک لبخند،                                  

به کیش نگاه بی پیرایه کودکان،                        

به کیش زن و زیبایی و زمین،                          

به کیش زندگی،                                      

ایمان بیاورید به پرتو گرم و روشن خورشید!                                                                                  

ایمان بیاورید به میل سبز گیاه برای روییدن!                                                      

ایمان بیاورید به شوق ساقهء شکستهء علف برای بقا!                                                

ایمان بیاورید به کرمی که در پیله می بالد، پروانه می شود ،                                                                        

می رود و خاطره سبک بالهایش را بر جا می گذارد!                                                          

ایمان بیاورید به گل واشده قاصدک!                                                                  

ایمان بیاورید به ایمان!          
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حوا بودטּ تاواטּ سنگینی دارد ...

وقتی آدمـ ها برای هر دمـ و بازدمـ ,

هوا نیاز دارند .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی دنیا دو نفر باش یکی واسه خودت و یکی برای دیگری

واسه خودت زندگی کن و برای دیگری زندگی باش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 20:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 18:50
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ