یافتن پست: #رای

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یکی از دانشمندان گوش بزرگ و درازی داشت.شخصی از راه استهزا و مسخره به او گفت:
-گوشهای شما برای یک انسان خیلی دراز است!
دانشمند گفت:بله...گوشهای شما هم برای جثه یک الاغ کوتاه است!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن قداســـــــــــــت است…

برای با او بودن باید مـــرد بود…

نه نــــــر….!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 22:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از تنهایی های من برایشان بگویید …
بگذارید بدانند چه رنجی پشت رفتنشان است ؛ شاید تنهایتان نگذارند !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:53
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ناله روح وای چه خسته می کند تنگی این قفس مرا پیر شدم نکرد از این رنج و شکنجه بس مرا پای به دام جسم و دل همره کاروان جان آه چه حسرت آورد زمزمه جرس مرا گرگ درنده ئی به من تاخت به نام زندگی پنجه که در جگر زند نام نهد نفس مرا طوطی هند عالم قدسم و طبع قند جو وه که به گند خاکیان ساخته چون مگس مرا من که به شاخ سرو و گل پا ننهادمی , کنون دست نصیب بین که پر دوخت به خار و خس مرا آب و هوای خاکیان نیست به عشق سازگار آتش آه گو بسوز آنچه به دل هوس مرا جز غم بی کسی در این سفله سرای ناکسی من نشناختم کسی گو مشناس کس مرا ناله شهریار از این چاه به در نمی شود ور نه کمند مو هلد ماه به دسترس مرا

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه :بابا من برای چی بدنیا اومدم؟
بابا :تو بدنیا اومدی تا زیباییهای این دنیا رو ببینی، عاشق بشی، بگی، بخندی، محبت کنی، لذت ببری،
بچه :بابا؟
بابا :بله!
بچه :ببند!!!:|:|:|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر عمم بهم زنگ زده که یه آلبوم گرفتم خیلی باحاله! میتونی ازین خواننده کارای قدیمی ترش رو هم برام دانلود کنی ؟
گفتم باشه اسم خواننده رو برام اس ام اس کن.
اس ام اس داده : Unknown Artist
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداوند ب مرغ بال داد ...

ن برای پرواز ...

برای کباب ...

قبول داری ؟؟؟؟؟؟ :دی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای وطن ای تار و پودم زانِ تو / ای سرو جانم فدای جانِ تو

ای وطن ای کهکشانِ عشقِ ما / ای تو مهر آسمان عشق ما

ای اهورای دیارِ مرد خیز / جایگاه بابکِ دشمن ستیز

ای زمین و آسمانت پر گهر / گاهواره دانش و مهد هنر

ای وطن ای مهروش جانانِ من / ای تمام وسعتِ ایمان من

بسته مهر تو هم تا زنده ام / من تو را تا زنده هستم بنده ام

نام نیکت اوجگاه افتخار / تا جهان بر جاست نامت پایدار

نام پرآوازه ات پاینده باد / بر سرت مهره فلک تابنده باد

نامِ ایران یادِ ایران بر قرار / تا قیامت زادگاهم پایدار
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به ناراحتی ها (حتی دندان درد) مانند تجربه ی جالبی می نگرم و از اینكه از تجربه ی تازه ای بیخبر نمانده ام، شادمانم. آسمان بالای سر من به هر رنگی باشد، من برای هر گونه سرنوشتی آماده ام.جین وبستر

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:43
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ