یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺸــﺮﻭﺏ؟؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨــﻮﻧﻢ ...
ﺳﯿﮕﺎﺭ؟؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ ...
ﻣﺎﺭﯼ ﺟﻮ ﺁﻧﺎ؟؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ ...
ﻣﺴﺎﻓــﺮﺕ؟؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ ...
ﺩﯾﺎﺯﭘﺎﻡ؟؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ ...
ﻣــﻦ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻏــﻮﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﯿــﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 13:46
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

از خیاطی پرسیدند :زندگی یعنی چه ؟گفت دوختن پارگی های روح و دل با نخ توجهاز ماهیگیری پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت انداختن قلاب حقیقت جویی در قعراقیانوس علم و داناییاز باغبانی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت کاشتن بذر عشق در زمین دل ها زیر نور ایمانازباستان شناسی پرسیدند زندگی یعنی چه :گفت کاویدن جانها برای استخراج گوهرهای دروناز اینه فروش پرسیدند زندگی یعنی چه ؟زدودن غبار از اینه دل با شیشه پاک کن توکلاز میوه فروش پرسیدن زندگی یعنی چه ؟دست چین کردن خوبیها در صندوقچه قلباز معماری پرسیدن زندگی یعنی چه ؟گفت ساختن پلکانهای موفقیت در خانه فکراز گور کنی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟حفر گودالهایی برای چالکردن همه چیزهایی کهتاریخ مصرفشان گذشته استاز نقاشی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟گفت به تصویر کشیدن زیبییها با بزرگنمایی در نگاه آدمهااز اهنگ ساز پرسیدند :زندگی یعنی چه ؟گفت به تصنیف در اوردن سمفونی عشق در روح و جان آدمها

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:57
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ماهی را هر وقت از آب بگیری ساعتی دیگر میمیرد.
تازه نیست گرفتن ماهی از دریا
نطفه ی شروع دوباره است که در کالبد ماهی میمیرد.
کاش پرنده ای از قفس آزاد کنیم
. با گرفتن هر ماهی،
پرنده ای در قفس میمیرد
. به شوق دریا،
از اتاقم تاساحل راشناکردم
اما دریا شوقی برای آبهای آزاد نداشت.
بادستان کوچکم،قایق بزرگی ساخته امتا ماهی قرمزهای تنگ بلور،
دریا را خواب نبینند
.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:24
+4
sara
sara
مــی دونــی؟!
از تمــ ـــوم دنـیا
یــک نفـــ ــر هســـت
نـــمی خــواهــم برایـــم بمــیـ ــرد
مــــی خواهــم برایـــم زنــ ــدگـــی کنـــد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 10:13
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 01:45
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 01:39
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


پیش هیچ آدمی به خطاهایت اعتراف نکن........... آدمها جنبه ندارند ............ژست خدایی ..........برایت میگیرند...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 01:17
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


متنفرم از آدمایی که همیشه حضورشون برای ِ تو مث ِ یه دلهره بی پایانه !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 00:41
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/05/15 - 00:49]
10 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 00:40
+14
roya
roya

اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا


لامصب خیلی شرایط سختیه


یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو


اون دو تا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 22:56
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ