یافتن پست: #رای

saman
saman
در CARLO
گیرم که باران هم آمد…
همه چیز را هم شست…
هوا هم عالی شد…
فایده اش برای من چیست؟
هوای دل من بی تو پس است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:43
+2
roya
roya
پسرایـے هستـטּ کـﮧ . . .
ابروهاشوטּ فابریکـ خودشونـﮧ
همونایے کـﮧ نـﮧ لکسوز دارن نـﮧ کمـرے...اما مـرام دارטּ
چشمشوטּ همـﮧ جـا کار نمےکنـﮧ
دنبـال موے بلونـد و چشم آبے نیستـטּ
همونایے کـﮧ هدفشوטּ نیاز جنسے نیستـــ
پاتوق شوטּ مهمونے و شیشـﮧ و انـواع مشروبے جاتــ نیستــ
بے ریــا..بـا خــدا..مهــربونـטּ..بـا مسؤلیتـטּ
کنـارش باشے یـا نباشے حواسش بـﮧ بقیـﮧ دختــرا نیستـــ
این جـور پســرا خیلے مـردטּ..خیلـے تکـטּ..خیلـے خاصـטּ..
آه کـﮧ بکشـטּ خــدا دنیـا رو واسشوטּ زیــر و رو میکنـﮧ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:41
+4
saman
saman
در CARLO
ادم ها برای هم سنگ تمام میگذارند...
اما ن وقتی ک کنارشان هستی...
نه...
انجا ک در میان خاک خوابیدای.
`سنگ تمام`را میگذارن و میروند...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:20
+4
saman
saman
در CARLO
ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﻣﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﺎﻧﻪ ﺑﮕﺮﯾﻢ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺷﺒﯽ ، ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﻣﯿﺨـــﺎﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾﻢ
ﺯﺁﻥ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ ﻣﺴﺖ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮑﺪﻩ ﮐﺎﻣﺸﺐ
ﺑﺮ ﻗـﻬـﻘﻬﻪ ﯼ ﺳــﺎﻏــﺮ ﻭ ﭘﯿــﻤﺎﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾﻢ
ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﺀ ﺩﻝ ﻗﺼﻪﺀ ﭘـــﺮ ﺭﻧــﺞ ﻭ ﻣﻼﻟﯿﺴﺖ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺮﺍﯾﻦ ﻗﺼﻪ ﻭ ﺍﻓﺴـــﺎﻧﻪ ﺑﮕــــﺮﯾــــــﻢ
ﺍﯼ ﻋﻘﻞ ، ﺗـــﻮ ﺑﺮﻋﺎﺷﻖ ﺩﯾـــﻮﺍﻧﻪ ﺑﺨﻨﺪﯼ
ﻣﻦ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻫـــﺮ ﻋﺎﻗﻞ ﻭ ﻓـــــﺮﺯﺍﻧﻪ ﺑﮕـﺮﯾﻢ
ﻃـــﻔﻞ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺑــﺎﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻃﻠﺒﺪ ﺑــــﺎﺯ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻃﻔـــــﻞ ، ﯾﺘﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﮕــﺮﯾـــﻢ
ﺍﻣﺸﺐ ﺯﭼﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻭﻃﻦ ﺧﻮﯾﺶ ﻏـــﺮﯾﺒﻢ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬـــﺮ ﻏــــﺮﯾﺒﺎﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾـﻢ
ﺁﻥ ﻃﺎﯾــﺮ ﺯﯾﺒـــــﺎﯼ ﻣـــﺮﺍ ﺑﺎﻝ ﺑﺒﺴــــﺘﻨﺪ
ﺷﺒﻬﺎ ﺑﻪ ﭘﺮﺍﻓﺸــــﺎﻧﯽ ﭘـﺮﻭﺍﻧﻪ ﺑﮕـــﺮﯾـﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــرای درخــت‌‌هــای کنــار جــاده ...

فــرقی نــدارد،

کســی کــه در سفــر اســت،

مــی‌رود ... یــا مــی‌آید!


بــرای مــن امــا ...

فــرق زیــادی دارنــد،

درختــان مسیــری کــه از تــو ...

دورم مــی‌کنــد ...

و

درختــان مسیــری کــه بــه تــو ...

نــزدیکــم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:09
+4
saman
saman
در CARLO
پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن

ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که

سر به تن دخترای دیگه نباشه !!!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بلوتوث کبیر :

یک نفر صد سکه دارد یکی نفر دیگه یک سکه.

شما از کدام یک از این ها سکه می گیرید ؟

قبله ی عالم :

خوب از اونی که یک سکه دارد ... !

چون اونی که صد سکه داره به هر حال قدرتی برای خودش داره چهار تا آدم دور برش جمع شدن ، نمی شه رفت طرفش که.

ولی اونی که یک سکه داره ، خوب کسی رو نداره ، تو سرشم می زنیم ، سکشو می گیریم ، دو تا اردنگی هم بهش می زنیم . یه کم منطقی باش ...!

قهوه تلخ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:57
+4
saman
saman
در CARLO

بیماری یخچال گرایی چیست ؟؟؟
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند


در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه


می‌خواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود


سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند،


چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد.


این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد!

آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/13 - 15:52]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺪﯾﺪﺍ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺳﯿﺒﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺑﺎﻟﯽ ﺧﺎﻥ
ﻧﻤﯿﺸﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:33
+3
saman
saman
در CARLO
بعضی وقتا دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزه
بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:07
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ