یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شعر غضنفر برای نامزدش:
صبح که دره پنجرمون وا میشه
عصر که در پنجرمون وا میشه
شب که در پنجرمون وا میشه
وای که چقدر پنجرمون وا میشه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


پیشنهاد میکنم هرشب یک سیلی ترجیحا ابدار! به صورت دوست پسر خودتون بزنین!! شما نمیدونین برای چی زدین ؟ ولی اون میدونه برای چی خورده:| :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:39
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بگو تو هم دلتنگ میشوی گاهی
دلم امید واهی میخواهد
برای زنده ماندن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.دهه شصت از ریش میشد مردا رو تشخیص داد
دهه هفتاد از سبیل
دهه هشتاد از ابروی تمیز نکرده و صورت بدون آرایش
دهه نود رو دیگه خودتون بگید..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:55
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بايد بدباشي تاهمه دوست داشته باشن :(
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:23
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی

درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد


هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری


هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی


هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری


هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است


قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری


به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی
25 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 13:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
حس همیشه داشتنه
نه عشق و دلبستگیه
نه قصه گسستنه
نه حرف پیوستگیه

عادت و عشق و عاطفه
هر چه لغت تو عالمه
برای حس من و تو
یه اسم گنگ و مبهمه

تو این روزای بی کسی
اگه به دادم نرسی
یه روز می یای که دیر شده
نمونده از من نفسی

خواستن تو برای من
فراتر از روح و تنه
راز همیشگی شدن
همیشه از تو گفتنه

اگر تو مهلتم بدی
مهلت مرگو نمی خوام
با تو به قصه می رسم
همراه لحظه ها می یام

همیشه عاجز کلام
از گفتن معنی نام
هیچ عاشقی عاشقی رو
یاد نگرفته از کتاب
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 13:41
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معنای جهنم !

یك انگلیسی ؛ یك آمریكایی و یك ایرانی مردند و همگی رفتند جهنم

فرد انگلیسی گفت: دلم برای انگلیس تنگ شده
می خواهم با انگلستان تماس بگیرم و ببنیم بعضی افراد آنجا چه كار می كنند...

تماس گرفت و به مدت 5دقیقه صحبت كرد

سپس گفت : خب، شیطان چقدرباید برای تماسم بپردازم؟؟

شیطان 5 میلیون دلار خواست

5 میلیون دلاز!!!!!!!!!!!

...

انگلیسی چك كشید و برگشت روی صندلی اش نشست

فرد آمریكایی خیلی حسود بود و شروع كرد به جیغ و فریاد كه من هم می خواهم با امریكا تماس بگیرم و از اوضاع اونجا با خبر شوم..

او تماس گرفت و به مدت 10 دقیقه صحبت كرد.سپس گفت: خب شیطان، چقدر باید بابت تماسم پرداخت كنم؟

شیطان 10میلیون دلار خواست، 10 میلیون دلار!!!!!!!!!!

امریكایی چك چكشید و برگشت بر روی صندلی اش نشست

و اما فرد ایرانی خیلی خیلی حسود بود.او شروع كرد به جیغ و فریاد كه من هم می خواهم با ایران تماس بگیرم و از اوضاع آنجا باخبر بشوم

او با ایران تماس گرفت و به مدت 12ساعت صحبت كرد

سپس گفت: خب شیطان، چقدر باید برای تماسم پرداخت كنم؟

شیطان گفت: یك دلار
فقط یک دلار؟

شیطان گفت : بله
از جهنم به جهنم داخلی حساب میشه
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 13:12
+4
alifabregas
دلتنگ شده ام.
نمی دانم برای تو، یا برای دیروزهایی که باتوسرکردم..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 12:25 توسط SMS
+2
alifabregas
هرکی عاشقم میشه میگه میمیرم برات اخه چرایکی نمیگه میمونم باهات!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 12:04 توسط SMS
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ