یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دراینجا باده مینوشی
درآنجاخرقه میپوشی
چرابیهوده میکوشی؟
دراینجاهمدم وهمسایه ات دررنج وبیماری
توآنجادرپی یاری؟
چه پنداری؟
کجاوی از تو میخواهدچنین کاری؟؟؟؟؟؟؟؟

همای
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 22:15
+3
parisa
parisa
سلامتی خودم....
که خیلی راحت میتونستم بهش دروغ بگم ولی نگفتم!!
سلامتی خودم....
که میتونستم بهش خیانت کنم ولی نکردم!!
سلامتی خودم...
که تو بدترین شرایطم ترکش نکردم درکش کردم!!
بازم سلامتی خودم که انقدر احمق بودم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 22:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 21:28
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
بـرایِ قـــد کشــیدنــم ،
خیــلی هـا ..
کــوتـــــاه آمــدنــد …!
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/14 - 15:35]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 16:37
+9
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
باران که می بارد…
دلم برایت تنگتر می شود…
راه می افتم…
من بغض میکنم…
آسمان گریه…!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 16:26
+5
saman
saman
در CARLO
ای روی تو مهر عالم آرای همه



وصل تو شب و روز تمنای همه



گر با دگران به ز منی وای بمن



ور با همه کس همچو منی وای بر همه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 11:36
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 11:03
+3
saman
saman
در CARLO
گهواره ام را تاب بده
این روزها نا ارام شده ام

بوسه بارانم کن

و تبسمی از سر شوق

پیشانی دنیا بلند است

موهایم را بباف که دلم برای دستانت تنگ است

اه خدایا

تاب بده گهواره ام زمین را

ارام و قرار ندارم انگار این روزها به تو هم ایمان ندارم

تاب بده گهواره ام را

ارامم کن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 10:48
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 00:07
+3
reyhan 70
reyhan 70
ساده که میشوی،همه چیز خوب میشود
خودت
غمت
مشکلت
غصه ات
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی دشمنت.
یک آدم ساده که باشی، برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست، که قیمت تویوتا، لندکروز چند است، فلان بنز آخرین مدل، چند ایربگ دارد
مهم نیست، نیاوران کجاست، شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه کدام حوالی اند، رستوران چینی ها، گرانترین غذایش چیست.
ساده که باشی
همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی
زیر باران، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی
آدم برفی که درست میکنی
شال گردنت را به او میبخشی
ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است
کفایت میکند
نیازی به غذای چینی نیست
آبگوشت هم خوب است
ساده که باشی
آدمهای ساده را دوست داری
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 00:05
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ