یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 17:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز دیدم یه پسر بچه قدش به زنگ ایفون نمیرسه هی داره خودشو میکشونه بالا ، منم مثل یه رابین هود رفتم ، گفتم :میخوای برات زنگ بزنم ، اونم سرشو تکون داد و گفت اوهوم…..

برای اینکه سریعتر در رو براش باز کنن دو سه بار زنگ زدم ،

بعدش با لبخند بهش گفتم : خوب دیگه چیکار کنم برات کوچولو ؟؟

گفت هیچی دیگه فرار کن تا صاحبخونه نیومده …!!!!

تو از اون ور برو من از این ور …..!!!

بچه نیستن بخدا گرازن … ))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:59
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با20سال سن،فقط ی بار خواستم ببینم ک ایا شامپو بچه واقعا چشمارو میسوزونه یا ن؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله الان دارم با چشمای کور تایپ میکنم.وای ب حال بچه.از شدت درد داشتم شیههههه میکشیدم ،عرعر میکردم.راستی جیغ بنفش یادم رفت بگمO_O
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی موقع ها که دلم میگیره برا خودم لاک تجویز میکنم...والا انتظار نداشتی گریه کنم ک؟؟:-\
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺩﺳﺘﻤﺎل ﺳﻔﯿﺪ، ﻭﺭﺩﺍﺭ ﺑﺮﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ..!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.





ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ...

ﺁﻣﻨﻪ ﭼﺸﻤﻪ ﺗﻮ ﺟﺎﻡ ﺷﺮﺍﺑﻪ ﻣﻨﻪ ....

ﺁﻣﻨﻪ ﺍﺧﻤﻪ ﺗﻮ ﺭﻧﺠﻮ ﻋﺬﺍﺑﻪ ﻣﻨﻪ ...

ﺟﻮﻧﻢ ﺯِ ﺩﺳﺘﺖ ﺁﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﻬﺮِ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺩﻝ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻧﺮﻓﺘﻪ ...

ﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ ﻣﺂﺁﺁﺁﺁﺷﺂﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﻻﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ

ﺁﺁﺁﺁﺁ

ﻫﺎﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ ﺑﯿﺎ ﻭﺳﻂ ﻧﺘﺮﺱ ﻫﺂﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ

ﺩﺱ ﺩﺱ ﺩﺱ ﺩﺱ

" @ /

))

((

_/ \_

متن خاصی به ذهنم نرسید، گفتم یکم فضا رو شاد کنم
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین و امیدوارترین چراغای زندگیم...
4 تا چراغای مودممه
واللهههههههه
نباشن دق میکنم ...:D
والااااا از بس شماها خوبین....::
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/13 - 16:09
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ