یافتن پست: #را

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1393/05/29 - 20:36]
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 20:34
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن پسری که چشم و ابروش مشکی باشه...
تیپش مردونه باشه...
عطر تلخ بزنه...
به دخترامحل نده...
مغرور و کمی اخمووووو باشه...
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر نیس که...
.
.
.
.
.
.همسر منه...
همسر...؟؟؟
همسرم....؟؟؟
.
.
.
.دیدینش بگین خانومش باهاش کار داره..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 20:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 19:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزای عادی،
مامان من دارم میرم بیرون، باشه عزیزم مواظب خودت باش...
روزایی که قرار دارم،
مامان من دارم میرم بیرون،
وایسا وایسا منم باهات بیام!!!
از کجا میفهمه خووو؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 19:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چت می کردم:)) یارو پیام داد چطوری جیگر؟!(-__-) گفتم:خوبم سیرابی تو چطوری؟(^__^) دیگه جواب نداد:/ عایا تبعیض بین اندامهای بدن کار خوبیست؟!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 19:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کسایی که پستای منو کپی می کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

بسیار کار خوبی میکنید

ارث بابام که نیست منم از یکی دیگه دزدیدم

راحت باش

حتی این پست رو هم دزدیدم ^__^
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد باید...
وقتی مخاطبش عصبانیه , ناراحته , میخواد داد بزنه
وایسه روبروش بگه :
تو چشام نیگا کن , بهت میگم تو چشام نیگا کن!!
حا%D
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وﺻﯿﺖ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ،
ﺑﻠﻜﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﻢ!
ﻣﺎﺩﺭ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯽ ﻛﻨﻢ ﺭﻭﺯ ﺧﺎﻛﺴﭙﺎﺭﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺧﺮﻣﺎﻫﺎ ﻛﻪ
ﮔﺮﺩﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﺵ ﻧﺪﻩ، ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻧﺪﯾﺪ ﺑﺪﯾﺪ
ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺭﻭ ﺧﺮﻣﺎﻫﺎ ﺩﺧﻠﺸﻮﻧﻮ ﻣﯿﺎﺭﻥ !
ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻓﻮﺗﻢ ﻛﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻩ ،
ﻭ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺳﯿﺪ ﺑﺸﻮﯾﯿﺪ ﻛﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﺎﻧﺪ،
ﭼﻨﺘﺎ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺯﯾﺮﻩ ﺗﺨﺘﻤﻪ ﻛﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯ، ﻭﻟﯽ
ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺸﻜﻮﻧﯿﺪﺷﻮﻥ !!
ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺪﺭﻡ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ ﺑﻤﯿﺮﯼ
ﻛﻪ ﯾﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻪ ﺍﻭﻥ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﯿﺪ ﻣﻦ مردم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره هنوز سنش 2رقمی نشده تو گوشاش النگو انداخته به لباش انگشتر

به نافشم گوشواره ..... :)))))))))

اونوقت من دفعه اولی که سوراخ نافمو دیدم دو روز گریه کردم،

فکر می کردم سوراخ شدم کم کم بادم خالی می شه میمیرم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:46
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
خدایا: به هیچکس اونقدر درد نده که آرامش خودشو توی مرگ ببینه....!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ