♥ نگار ♥
خوابت بیاد ....
کسی رو نداشته باشی بهش شب بخیر بگی....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با خیالِ راحت کپتو میذاری
♥ نگار ♥
هیتلر:من تویه جنگ هایی که کردم جان300هزار نفر رو گرفتم!
ناپلون:من در خلال جنگ هایم سر50هزار نفر رو جدا کردم
جولیو سزار:من جسم ۷۰ هزار از اسیرانم را سوزاندم
کالی گولا: من ۲۰۰ هزار نفرو کشتم و دستانشان را قطع کردم
مدیر عامل سایپا: جمع كنین بابا...
♥ نگار ♥
عکس العمل مردم در برابر ماشین مودل بالا..
عربه :احسنتم..
.امریکاییه:very nice
ایرانی : کصافت دزد...اختلاس کننده ی مفسد....
♥ نگار ♥
به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد یهو یادش اومد عشقشم پاستیل دوست داره
از دهنش در اوورد گذاشت تو پاکتش تا ببره براش
کثیف هم خودتی :
♥ نگار ♥
ساپورت چىست؟؟؟
.
.
.
.
.
همىن که شما پستاى منو لاىک مىکنىد ىعنى منو ساپورت کردىد.
چىه تا اسم ساپورت مىاد سرىع چشات برق مىزنه؟؟!!!
نکن برادر من,از خدا بترس,قىافشو نگا منحرف.
با تسبىح بزنم تو سرت ضربه مغزى بشى بىفتى گوشه جمکران.هان؟؟؟؟؟!!!!! ^_^
areeeee
1393/05/27 - 20:25
1393/05/28 - 21:12