یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/05/27 - 18:55]
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوابت بیاد ....
کسی رو نداشته باشی بهش شب بخیر بگی....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با خیالِ راحت کپتو میذاری
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم
تو بیمارستان داشتن پانسمان مریضو عوض میكردن
به همراه گفتن:
"یه گاز از
پرستار بگیر و بیا..."

هیچی دیگه
هنوز پرستار کبوده:)))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎﯾﯽ ﮎ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺩ ﺳﺮﻡ ﻣﯿﺎﺩ ...
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻨﻘﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯼ قد 195 خوش هیکل ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻼﻕ
ﺧﻮﺷﺘﯿﭗ ﺑﺎﺣﺎﻝ * ﭼﺸﻢ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸﮑﯽ* با ته ریشو ادکلن تلخ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺍﺍﺩ (((:اه اه چندشاااااااااا
ﺍﺻﻦ ﺣﺎﻟﻢ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭه...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیتلر:من تویه جنگ هایی که کردم جان300هزار نفر رو گرفتم!
ناپلون:من در خلال جنگ هایم سر50هزار نفر رو جدا کردم
جولیو سزار:من جسم ۷۰ هزار از اسیرانم را سوزاندم
کالی گولا: من ۲۰۰ هزار نفرو کشتم و دستانشان را قطع کردم
مدیر عامل سایپا: جمع كنین بابا...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عکس العمل مردم در برابر ماشین مودل بالا..
عربه :احسنتم..
.امریکاییه:very nice
ایرانی : کصافت دزد...اختلاس کننده ی مفسد....
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد یهو یادش اومد عشقشم پاستیل دوست داره
از دهنش در اوورد گذاشت تو پاکتش تا ببره براش
کثیف هم خودتی :
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساپورت چىست؟؟؟
.
.
.
.
.
همىن که شما پستاى منو لاىک مىکنىد ىعنى منو ساپورت کردىد.
چىه تا اسم ساپورت مىاد سرىع چشات برق مىزنه؟؟!!!
نکن برادر من,از خدا بترس,قىافشو نگا منحرف.
با تسبىح بزنم تو سرت ضربه مغزى بشى بىفتى گوشه جمکران.هان؟؟؟؟؟!!!!! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 18:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ