♥ نگار ♥
اونجا که میگه : پنجره ها رو وا کن عشقو بیار به خونه
نشون از یه رابطه پنهونی میده !! .
.
وگرنه چرا پنجره ..؟؟؟خب مثه آدم از در بیاد تو...!!!!
نشون از یه رابطه پنهونی میده !! .
.
وگرنه چرا پنجره ..؟؟؟خب مثه آدم از در بیاد تو...!!!!










