be to che???!!
ooooooooooooooooo lala che ba class shod e injaaaaaaaaaaaaa
♥ نگار ♥
این و از دفتر خاطرات دنیا خوندم:
به مامانم میگم اگه خواستگارم ی پسربهمنی باشه 5تا سکه بیشتر نمیخوام ... مامانم برگشته میگه قربونه اون قیافت مادر بذار ی بدبختی در این خونه رو بزنه همینجوری میدمت برییییییی سکه چیههه
♥ نگار ♥
دختره استاتوس زده:
عجب روزگاری است,من تورا میخواهم وتو اورا و او مرا
حالا من که کلا هیچی نفهمیدم ولش کن ولی فکر کنم یکی این وسط همجنس بازه !
♥ نگار ♥
تو خیابون وایساده بودم که یه دختره اومد ازم سوال کرد :ساختمان فارابی کجاست ؟
گفتــــم :اون ساختمونه رو میبینی اونور خیابون اونجاس
گفت :باید برم اونــــــور خیابون؟؟؟
من:نه نیاز نیست شما بری اونطرف.ساختمونو میگیم بیاد اینور!!!!!!!
دختره :بی ادب منو مسخره میکنی؟؟یعنی من نمیفهمم؟!!!
من :نیاز نیست تو رو مسخره کنن تو فابریک مسخره ای.بین همین صحبتا بودم که یه دختره دیگه اومد
ازم سوال کرد :ببخشید آقا مستقیم کجا میشه؟؟؟؟
من :یکم برو بالا تر بپیچ دست چپ ....اونجاس.
دختره:آقا متشکرم
هیچی دیگه ازون موقع تا حالا ب کما رفتم و خل شدم واسه خوب شدنم دعا کنید...
♥ نگار ♥
چرا به اهالیه روسیه میگن روس ولى به اهالى بوسنى نمیگن بوس؟!
چیش با کلاس شده؟
1393/05/19 - 22:27سعی کن ازین به بعد بیای کلا تغییر کرده ...
با موزیک باران سایت داره همکاری میکنه از چند ساعت پیش
عضو ها بیشتر میشن ...
page vorodi va theme sit ro migam.shoma modire site hastin?
1393/05/19 - 22:52بله ما مدیر سایت هستیم
1393/05/19 - 22:58