یافتن پست: #را

be to che???!!
be to che???!!
ooooooooooooooooo lala che ba class shod e injaaaaaaaaaaaaa
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 22:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 20:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 20:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭﯼ ﻛﻪ ﻣﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﻪ جوک ﺧﻮﺏ
ﻣﻴﮕﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ ﺑﺬﺍﺭﻡ، ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻡ میگشتم

الان 4 تابچه داشتیم
والا بقران.....!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 20:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این و از دفتر خاطرات دنیا خوندم:
به مامانم میگم اگه خواستگارم ی پسربهمنی باشه 5تا سکه بیشتر نمیخوام ... مامانم برگشته میگه قربونه اون قیافت مادر بذار ی بدبختی در این خونه رو بزنه همینجوری میدمت برییییییی سکه چیههه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 19:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره استاتوس زده:
عجب روزگاری است,من تورا میخواهم وتو اورا و او مرا
حالا من که کلا هیچی نفهمیدم ولش کن ولی فکر کنم یکی این وسط همجنس بازه !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 19:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خیابون وایساده بودم که یه دختره اومد ازم سوال کرد :ساختمان فارابی کجاست ؟
گفتــــم :اون ساختمونه رو میبینی اونور خیابون اونجاس
گفت :باید برم اونــــــور خیابون؟؟؟
من:نه نیاز نیست شما بری اونطرف.ساختمونو میگیم بیاد اینور!!!!!!!
دختره :بی ادب منو مسخره میکنی؟؟یعنی من نمیفهمم؟!!!
من :نیاز نیست تو رو مسخره کنن تو فابریک مسخره ای.بین همین صحبتا بودم که یه دختره دیگه اومد
ازم سوال کرد :ببخشید آقا مستقیم کجا میشه؟؟؟؟
من :یکم برو بالا تر بپیچ دست چپ ....اونجاس.
دختره:آقا متشکرم
هیچی دیگه ازون موقع تا حالا ب کما رفتم و خل شدم واسه خوب شدنم دعا کنید...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 19:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 19:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا به اهالیه روسیه میگن روس ولى به اهالى بوسنى نمیگن بوس؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ