*elnaz* *
اینجا هیچ چیز واقعی نیست
نه-رفتن ِ تو
نه-ماندن ِ من
انگار :
یکنفر دارد ما را خواب میبیند
با دانه های درشت ِ عرق
بر پیشانی اش!
*elnaz* *
آخرین روز تیر ماه تابستانت به خیر ..
بی خیال نداشته هایت..
بی خیال غصه هایت..
بی خیال هر چه که تورا نا آرام میکند..
به من بگو ببینم.......
امروز نفس میکشی؟؟
پس خوش به حالت.
عمیق نفس بکش
عمیق.......
*عشق را
*زندگی را
*بودن را
بچش..........
ببین...........
لمس کن.....
و با تک تک سلولهایت لبخندبزن که
زندگی زیباست..............
*elnaz* *
اگه تنهایی...اگه حسابی دلت گرفته...اگه بغض دو دستی گلوتو چسبیده...اگه هیچ کسو نداری که از درد دلت باهاش بگی...اگه زندگی اصلا اونی نیست که تو می خوای...اگه تو دلت هیچی نیست فقط غصه...اگه مدام داری بد بیاری میاری و تمام دنیایه جورهای باهات لج کردن...اگه حتی از خودتم خسته شدی...هیچ وقت واسه بهتر شدن حال دلت به کسی التماس نکن!چون اونوقت یه بی لیاقت پیدا میشه و وقتی نیاز تو رو میبینه میاد و تمام این دردها رو دو برابر می کنهپس هیچ کسو به حریم پاک دلت راه ندهبذار فقط یه محرم داشته باشی اونم خداباشه!به قول شاعر که میگه:من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبیدولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم!!!!!!
*elnaz* *
می گویند
زن دو حرف است و زندگي ست
و مـرد این سه حرفی،امنيـت ...
و چه مکمل خوبی مي شوند
این دو زمانی که
مرد،مردانگيش را
تماما پای امنيـت زن زندگيش بگذارد
و زن،زنانگی اش را
تماما پـای
مرد زندگی اش خرج کند ... !
*elnaz* *
گاه گاهی
مجبورم
بغضم را با
قهقهه های
بلند خفه کنم!
تا نگویند
دیدید شکست. . . !
farhad
ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﮐﻪ ﺑﺎﮐﺜﺎﻓﺖ ﮐﺎﺭﻳﺎﺵ ﺑﺎﻋﺚ
ﻣﻴﺸﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻳﻪ ﭼﺸﻢ ﺑﺒﻴﻨﻡ ...
ﺍﺯ ﭘﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﺣﺘﻲ ﻳﻪ ﺑﺎﺭﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺧﻮﺩﺵ
ﻧﮕﻔﺘﻪ ﮔﻠﻢ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻳﮑﻲ ﮐﻪ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﺪﺵ ﻣﻴﮕﻪ
ﺧﻮﺑﻲ ﮔﻠﻢ؟؟؟
ﺍﺯ ﭘﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﻫﺮﺯﻩ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮ
ﺧﺪﺍ . . ...
ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﺗﻦ ﻣﻴﻔﺮﻭﺷﻪ ... ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ ...
ﺍﺯﭘﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻣﻴﮕﻲ ﺳﻼﻡ ﻣﻴﮕﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ...
ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﺗﺎ ﻣﻴﮕﻲ ﺳﻼﻡ ﻣﻴﮕﻪ ﻛﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ
ﺧﺮﻳﺪﻱ ﻭﺍﺳﻢ ...
ﺍﺯ ﭘﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﻴﺎﺷﻮ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻌﺪ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮ
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻣﻬﺘﺎﺏ ندیده ﻣﻴﺨﺎﺩ ﻭﺍﺳﻪ ﺯﻧﺪﮔﻴﺶ
ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺑﺶ ﻣﻴﮕﻪ ﺑﺎﻻ ﭼﺸﺖ ﺍﺑﺮﻭس
ﺑﺎ ﺑﻘﺎﻟﻲ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻴﺸﻪ ...
ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ... ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺷﺪﻧﺎ ... ﺍﺯ ﺍﻳﻦ
ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﻱ ﻣﺰﺧﺮﻑ ...
ﺍﺯ ﺍﻳﻨﺎﻱﮐﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﺸﻮﻧﻮ ﻣﻴﺰﻧﻦ ﺗﻮ ﺳﺮ ﺍﻭﻧﺎیی
ﮐﻪ ﺑﻲ ﮐﺴﻦ .....
ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮐﺴﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺍﺩﻋﺎﻱ ﺁﺩﻡ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﻴﮑﻨﻦ ﺍﻣﺎ
آﺩﻡ ﻧﻴﺴﺘﻦ ...
ﺍﺯ ﭘﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﺷﺪﻩ ﺩﺧﺘﺮ ... ﺍﺯﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﭘﺴﺮ
ﺷﺪﻩ ...
ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﭘﺴﺮﺍرو ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻴﺒﻴﻨﻪ ...
ﺍﺯ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ تن ﺩﺧﺘﺮﻭ ﺑﺎﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ
ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ .....
ﻓﺮﻗﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ
ﺩﺧﺘﺮﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﭘﺴﺮ
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺑﺎﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻧﮑﻨﯽ
ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺮﺩﯼ .....