یافتن پست: #را

*elnaz* *
*elnaz* *

این نوشـــته ها ...


حاصــل پریشـــانی یک ذهـ ـنـــ پوچ اســــــــــــــــت!


و خواندن آن برای هیچ بنی بشری توصیه نمیشود....


    مـُخـاطـب بـے مـُخـاطـب ...


آدمـَک ، نـخـوان مـرا ، نـمـے فـهـمـے . .

دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 20:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورچه ای را دیدم

با این کوچکی اش باری را میبرد

از خود بزرگتر

.

.

.

منم اصن حال و حوصله ی لوس بازی و متحول شدنُ نداشتم کشتمش :|

همینم مونده از مورچه پند بگیرم

والا :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 20:05
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیرمردی مشکل شنوایی داشته و هیچ صدایی رو نمی تونسته بشنوه.
بعد از چند سال بالاخره با یک دارویی خوب می شه.
دو سه هفته می گذره و می ره پیش دکترش که بگه گوشش حالا می شنوه.
دکتر خیلی خوشحال می شه و می گه:
خانواده شما هم باید ظاهرا خیلی خوشحال باشن که شنوایی تون رو بدست آوردید.
پیرمرد می گه: نه، من هنوز بهشون چیزی نگفته ام!
هر شب می شینم و به حرف هاشون گوش می کنم…
فقط تنها اتفاقی که افتاده اینه که
توی این مدت تا حالا چند بار وصیت نامه ام رو عوض کرده ام
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 20:03
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
ای خدایی ک به من نزدیکی.......
خبر از دلهر ه هایم داری...
خبر از چک چک ارام صدایم داری؟
ای خدایی ک پر از احساسی
چینی روح مرا بند بزن
تو ک در عرش بلند
تکیه بر تخت حکومت داری
تو ک دنیا همه از پشت نگاهت پیداست
تو ک ذوق و هنرت را ب سرم می باری
و مرا با همه ی رنجش جان می خواهی
چینی روح مرا بند بزن
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در آینده نه چندان دور دیگه ایرانسل اس ام اس میده: خانواده شما رو گروگان گرفتیم با حداقل 10 هزار ریال شارژ یکیشون آزاد میشه!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جواد خیابانی در بازی فرانسه و سوئیس:
_جالبه کلاه هواداران شبیه پنیر سوئیسی سوراخ سوراخه!
حالا باید دید تیمشون هم همینطور میشه?!
_کریم بنزما لقمه رو جوید و در دهان ماتیودی گذاشت اونم به خوبی قورتش داد!
_بازیکن شماره 6 نقش موثری در قهرمانی دو سال آینده پاریسن ژرمن داشته!
_لباس فرانسوی ها در جام جهانی 1958 این رنگی بود ولی سرمه ای بود!
_فرانسه تو جام 84 همه رو از دم تیغ شکست داد!
_سوئیس چه بینواست امشب!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوس پسرم ازم پرسید:اگه من بمیرم تو چیکار میکنی؟
گفتم:عزیزم خب خاکت میکنم.
الان سه زوره گوشیشو جواب نمیده

فک کنم انتظار داره جسدشو بسوزونم،خاکسترشو تو رود گنگ بریزم.

چه انتظارا دارن پسرای مردم.......... :D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"کثافته لجن" چیست!?
+
+
+
+
خو فحشه دیگه انتظار داشتى خوراک فرانسوى یا دسر ایتالیایی چیزی باشه؟!!!
داغونیاااا :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:34
+3
farhad
farhad
باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد …
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 17:53
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ