*elnaz* *
آﻫﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺘﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﺭﻩ
ﺑﺎ ﺧﻮﺩِﺗَﻢ ...
ﺍﺯ ﺧُﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻭ ﻗﺸﻨﮕِﺖ ﺑِﺮﺳﯽ .
ﯾﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺒﺨﻨﺪﺕ ﭘﺴﺖ گذﺍشتم...
نه برای لایک کردنت
*elnaz* *
این تـرازو، گر تـرازویِ خـداسـت ...
این کـژی و نـادرسـتـی از کـجـاسـت !
♥ نگار ♥
ملت ایران شدن مدرسان شریف
فوتبال بردیم....بریم خیابون!
فوتبال مساوی....بریم خیابون!!
فوتبال باختیم....بریم خیابون!!!
والیبال بردیم......بریم خیابون!!!!
کشتی اول شدیم....بریم خیابون!!!!!
[!] ریس جمهور شد...بریم خیابون!!!!!!
کی؟؟....بریم خیابون!!!!!!!
چی؟؟....بریم خیابون!!!!!!!!
کجا؟؟....بریم خیابون!!!!!!!!!
با کی؟؟.....بریم خیابون!!!!!!!!!!
♥ نگار ♥
کاش " خودت " هم مثل " خاطراتت " برای ماندن سر سخت بودی ...
♥ نگار ♥
شب امتحان چیست؟
.
.
.
.
شبی برای فهمیدن قیمت کتاب، ناشر، نویسنده و از همه مهمتر شمردن تعداد صفحات باقی مانده!!
♥ نگار ♥
ی دخترعمو 5 ساله داریم عروسک خریده براش شناسنامه درست کرده تو قسمت اسم مادرم نام خودشو نوشته بش میگم
ب امید خدا بابا ک دیگه نداره نه؟! با تحقیر زل زده تو چشام میگه مطمینی دانشجویی؟ بی بابا؟ پس من این توله سگو از کجا اوردم! بهزیستی
♥ نگار ♥
هر کس
یک بار...
برای رسیدن به یک نفر
...دیر میکند...
و پس از آن...
برای رسیدن به دیگران...
عجلهای نمی کند!...
farhad
اي خدا...
دخترها لاغر شن ميگن شده مثل باربي
پسرا كه لاغر شن ميگن معتاد شده!
چه میشه کرد؟؟