یافتن پست: #را

SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
رد پای کسی رو که ارامش را ازم گرفته بود دنبال کردم ناگهان به خودم رسیدم..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 17:03
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 14:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی”ایمیل” و فارسی سازی کنه
بذاره “پست الکترونیک”که هم پستش انگلیسیه هم الکترونیکش!!!
بهش بگیم نامه برقی سنگین تره والا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتیم امتحان رانندگی…….
یارو بنده خدا بعد از کلی بِلعَخَره قبول شد!!
انقدر خوشحال بود به افسری که امتحان می گرفت
برگشت گفت :
دست درد نکنه کرایه ما چقدر میشه!!؟
هیچی دیگه ماشین با تمام سرنشیا رفت رو هوااا..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عجب مکافاتیه وقتی تو امتحانای سخت استاد وقت اضافه میکنه! من نمیدونم چرا یه سری خوشحال میشن!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یکی بود ، یکی نبود
به غیر من، دلای تنهای زیادی بود

کاش این قصه گو من نبودم
راوی تنهایی و درد و رنجتون نبودم

کاش بتونم همراه دلاتون بمونم
واسه تنهایی هاتون یه سر پناه بمونم

می دونم غصه زیاده واسه هممون
یادمون باشه اینجا کنار همیم، هممون ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهـــــــــای فلانی !
یـــادت باشــد ...
کـــم حوصلـه ســت ..
ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است
با او راه بیا....!
خــستـه کـه بــاشـد ..
تــنهـایش بــگــذار ...!
تودار است ..
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
او تمام دنیای من است ...
مبادا بیازاریش ....
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ