یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر داییم رو (۶سالشه) بردمش مسجد

وقتی نماز تموم شد

دست بغل دستیشو گرفت و جای اینکه بگه خدا قبول کنه گفت :

" لایک برادر لایک "

هیچی دیگه

من که اون لحظه در افق محو شدم

بغل دستیشم از شدت خنده داشت موکت رو گاز میزد

و جمعی از نمازگزاران به دیار باقی شتافتند
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻧﻬﻨﮓ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺣﺮﻛﺖ
ﺩﻣﺶ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﺑﺎﻧﺪ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻳﻮﺯ ﭘﻠﻨﮓ ﻣﺎﺩﻩ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ ﺟﻔﺖ
ﮔﻴﺮﻱ ﺟﻔﺘﺶ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﻩ ﺩﻳﮕﺮ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﻱ ﺧﻮﺩ
ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﺩﻗﻴﻘﺎً ﺩﺭ ﺷﺐ ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﺑﻴﺮﻭﻧﻲ
ﺗﺮﻳﻦ ﻗﻤﺮ ﻛﻬﻜﺸﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺷﻴﺮﻱ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﻲ
ﺷﻮﺩ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺭ ٣ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺗﻮﻟﺪ
ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﻬﺎﺟﻢ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺗﺮﺱ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺷﺪﻥ ﺗﻮﺳﻂ ﭘﺪﺭ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺩﻳﺪﻥ ﭘﺪﺭ
ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﺶ ٣ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ
ﺯﺍﻳﻴﺪﻩ ﺫﻫﻦ ﻣﺮﻳﺾ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻛﻼً ﺳﺮﻩ
ﻛﺎﺭﻱ؟!
ﺍِ ﻓﺤﺶ ﻋﻤﻪ؟ !
ﺧﻮﺩﺗﻲ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هواشدید گرم بود کلی ادم دور اب سردکن تو خیابون وایساده بودیم اب بخوریم
پسره با دوستاش اومده دید شلوغه میگه یه قولوپی کی آخره؟!!
مرده بودیم از خنده! خدایی اگه پسرا نبودن همه افسرده شده بودیم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:34
+3
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
ای کاش نقشه سرزمینم بجای گربه سگ بود تا مردمانش بجای این همه خیانت کمی با وفا بودند....
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 13:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــراقب باش پا بر روی چشمانم نگذاری

این چشم ها هنوز

نگرانند برای تو ...!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 20:09
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 20:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﺯﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺑﯽ ? ﻧﮕﯿﺪ ﻣﺴﯽ . . . !
ﺑﮕﯿﻦ : ﺣﻘﯿﻘﯽ . . .!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.

ﺑﻨﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺧﺪﺭ ﺑﺎﺱ ﺟﻠﻮ ﻫﻤﺴﺮ ﯾﺎ ﺩﻭﺱﭘﺴﺮﺵﻟﺒﺎﺱ ﺑﺎ ﺭﻧـــﮕﺎﯼ ﺷــــــــــﺎﺩ ﺑـــﭙﻮﺷﻪ
ﺑﺎﺱ ﭘﺎﯾﻪ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺷﺮ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺷﯿﻄﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻭ ﮐﻮﻟﺖ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﻩ ،

ﮐــــِــﺮﻡ ﺑﺮﯾﺰﻩﻫﯽ ﺑﺨﻨﺪﻩﻧﻪ ﺑﺸﯿﻨﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﺚِ ﺟﻮﺟﻪ ۱ ﺭﻭﺯﻩ ﻏﻤﺒﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﺸﯿﻨﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﯿﺸﻦ ﺑﺎﺯﯼﮐﻨﻪ ﺷﺮﻃﯽ :))

ﺗﻮﻟﺪﺕ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﯿﮏ ﻭ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺗﻮﺻﻮﺭﺗﺖ ﻫﺮ ﻫﺮ ﺑﺨﻨﺪﻩ

ﺣﺮﺻﺘﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺍﻋﺼﺒﯽ ﮐﻪ ﺷﺪﯼ ﺑﭙﺮﻩﺑ ﻐﻠﺖ ﻣﺎﺍﺍﺍﭼﺖ ﮐﻨﻪ

ﯾﻪ ﺳﺮﻩ ﻏﺮ ﻧﺰﻧﻪ ﺧﻼﺻﻪ ﺗﻮ ﺑﺮﻕ ﻧﺒﺎﺷﻪ:D

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺧﻼﻗﺸﻮ ﺑﺪﻭﻧﻪ

ﻧﻪ ﯾﮑﯽ ﻣﺚِ ﻣﻦ

ﺣﺮﺻﻤﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﯾﻬﻮ ﺷــــﻖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻢ ﺯﯾﺮ ﮔﻮﺷﺶ ﯾﭙﺎﺷﻪ ﺭﻭ ﮐﺎﻧﺎﭘﻪ!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ