یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب ... حالا دیگه وقتش رسیده بعد از این فحشی که به مسی و خانواده محترمش دادیم!ازش عذر خواهی کنیم و براش آرزوی موفقیت کنیم و ازش بخوایم که تو بازی با نیجریه دو تا گل خوشگل بهشون بزنه !!!!!!!!!!!! همه به "عمو مسی " سلام کنید بچه ها !!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داور صدامو دارى ؟؟؟
.
.
.

به احترامت هیچوقت حتى نداشتم به [!] کارى
..نگرفتى پنالتى با این که میدونستى
ایرانى هستیم رومون نى اون حسى
که تو بازى اول بود هست
شاید از اولشم نباید میکردى با ما لج
.رو همه موقعیتا بستى چطور چشاتو...
هیس هیچى نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم چه بى حسم
.من حتى به فیسبوکم نمیرسم.... دیگه برو که قید [!] زدم..... خخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻋﻼﻗﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋــﻠﯿﺮﺿﺎ ﺣــﻘﯿـــﻘﯽ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎ ﮐﻔﺶ " ﺗﻦ ﺗـــﺎﮎ " ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﺻﺪﺍ ﺁﺏ ﻫﻮﯾﺞ ﺑﺪﻩ
4 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﺚ ﺷﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﺍ ﻻﮎ ﭘﺸﺖ ﯾﺎ ﺍﺯﯾﻦ ﭘﯿﺸﯽ ﻣﻠﻮﺳﺎ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ. ﯾﻪ ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﮥ ﺑﯽ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﺵ ﻫﻢ ﭘﺪﺭﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻢ ﻣﺎﺩﺭﯼ... ﺧﺪﺍﺑﯿﺎﻣﺮﺯﺗﺶ. ﺍﺳﻤﺶ ﻗﺎﺳﻢ ﺑﻮﺩ :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﻭﺝ ﻟﺬﺕ
ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ
ﻭﻗﺘﯽ
ﺗﻮ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ
ﮔﻮﺷﯽ
ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ،
ﯾﻪ ﭘﯿﺎﻡ واست ﺑﯿﺎﺩ
ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
.
.
.
.
.
با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۲۸۲ از خدمات ویترین ایرانسل استفاده کنید..... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی نیست به این بچه ها تو تبلیغ My baby که تجمع کردن هی میگن what do we want? بگه آخه بی پدرا شما که میتونید زر بزنید چرا جیشتونو نمیگید ..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:40
+6
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
زندگی میکنم به شبوه ئ خودم ...با قوانین خودم....با باورهای قلبی خودم ...مردم دلشان می خواهند موضوعی برای گفت و گو داشته باشند برایشان فرقی نمیکند چگونه هستی...!!!هرجور که باشی حرفی برای گفتن دارند...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿـــﺮﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺑَــــــــــﺮﻕ ﻣﯿﺮﻩ، ﺟـــﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ،
ﺯﻧﺶ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺘﻪ دیگه!
ﻣﯿﮕﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺯﯾﺎﺩ ﺯﻭﺭ ﺯﺩﻡ ﮐـــﻮﺭ ﺷﺪﻡ!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:50
+6
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
خدایا دستانی را در دستانم قرار بده .....که پاهایش با دیگری پیش نرود...{-47-}
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از نظر صداسیما تیم ملی سه حالت بیشتر نداره :
برد ( مقتدرانه )
مساوی ( ارزشمند )
باخت ( چیزی از ارزش ما کم نکرد ) ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ