♥ نگار ♥
داور صدامو دارى ؟؟؟
.
.
.
به احترامت هیچوقت حتى نداشتم به [!] کارى
..نگرفتى پنالتى با این که میدونستى
ایرانى هستیم رومون نى اون حسى
که تو بازى اول بود هست
شاید از اولشم نباید میکردى با ما لج
.رو همه موقعیتا بستى چطور چشاتو...
هیس هیچى نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم چه بى حسم
.من حتى به فیسبوکم نمیرسم.... دیگه برو که قید [!] زدم..... خخخخخخخ
♥ نگار ♥
ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻋﻼﻗﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋــﻠﯿﺮﺿﺎ ﺣــﻘﯿـــﻘﯽ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎ ﮐﻔﺶ " ﺗﻦ ﺗـــﺎﮎ " ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﺻﺪﺍ ﺁﺏ ﻫﻮﯾﺞ ﺑﺪﻩ
♥ نگار ♥
اﻭﺝ ﻟﺬﺕ
ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ
ﻭﻗﺘﯽ
ﺗﻮ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ
ﮔﻮﺷﯽ
ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﻭ
ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ،
ﯾﻪ ﭘﯿﺎﻡ واست ﺑﯿﺎﺩ
ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
.
.
.
.
.
با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۲۸۲ از خدمات ویترین ایرانسل استفاده کنید..... :)
♥ نگار ♥
یکی نیست به این بچه ها تو تبلیغ My baby که تجمع کردن هی میگن what do we want? بگه آخه بی پدرا شما که میتونید زر بزنید چرا جیشتونو نمیگید ..
SADAF.SHAHLAI
زندگی میکنم به شبوه ئ خودم ...با قوانین خودم....با باورهای قلبی خودم ...مردم دلشان می خواهند موضوعی برای گفت و گو داشته باشند برایشان فرقی نمیکند چگونه هستی...!!!هرجور که باشی حرفی برای گفتن دارند...
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿـــﺮﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺑَــــــــــﺮﻕ ﻣﯿﺮﻩ، ﺟـــﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ،
ﺯﻧﺶ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺘﻪ دیگه!
ﻣﯿﮕﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺯﯾﺎﺩ ﺯﻭﺭ ﺯﺩﻡ ﮐـــﻮﺭ ﺷﺪﻡ!
♥ نگار ♥
از نظر صداسیما تیم ملی سه حالت بیشتر نداره :
برد ( مقتدرانه )
مساوی ( ارزشمند )
باخت ( چیزی از ارزش ما کم نکرد ) ...



1393/04/3 - 21:05
1393/04/3 - 21:16