M 0 R i c A R L0
واو مثل ویرانی...
دال مثل دلتنگی...
بعد از این اگر باشم در نبود خواهم بود؟؟
مثل تاب بیتابی، مثل رنگ بی رنگی.!!!!
در CARLO
می کَنم الفبا را ، روی لوحه ی سنگیواو مثل ویرانی...
دال مثل دلتنگی...
بعد از این اگر باشم در نبود خواهم بود؟؟
مثل تاب بیتابی، مثل رنگ بی رنگی.!!!!










