یافتن پست: #را

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
می کَنم الفبا را ، روی لوحه ی سنگی

واو مثل ویرانی...

دال مثل دلتنگی...

بعد از این اگر باشم در نبود خواهم بود؟؟

مثل تاب بیتابی، مثل رنگ بی رنگی.!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 18:16
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو
تهرانيه واسه اصفاهانيه تعريف ميكرده:

رفتم خونه دوست دخترم، داشت ظرف ميشست، بغلش كردم بردمش تو اتاق خواب،

اصفهانيه ميگه: آآآآآآآآ شيري آبم وازززز؟؟؟؟ {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 15:28
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 15:25
+9
بهناز جوجو
بهناز جوجو

نصف جذابیت پسر به خنگ بودنشه پسرای ایرانی هم که همشون جذاب

دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 15:22
+7
بهناز جوجو
بهناز جوجو
پسرایی که شلوار فاق کوتا میپوشین
لااقل بهداشتتونو رعایت کنین تا کسی که پشت سرتون نشسته حال تهوع نگیره {-4-}
دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 15:21
+7
بهناز جوجو
بهناز جوجو

هرگز دختری رو پیدا نمی کنید که بی خیال تام کروز بشه و بره سراغ مستر بین!

دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 15:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﻧﻴﻮﺗﻦ
ﺭﺍﺯ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ!
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺃﺩﻳﺴﻮﻥ
ﭼﺮﺍﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﭼﺮﺍﻍ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺃﻓﻼﻃﻮﻥ
ﭼﺮﺍﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺷﻬﺮ ﻓﺎﺿﻠﻪ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ
ﺍﺳﺖ
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺭﻭﻣﻴﻮ
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺧﺘﻢ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ !
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﮊﻭﻟﻴﻴﺖ
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ ؛
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺘﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ،ﻫﺮﮔﺰ ﻭ
ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺁﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘﺘﺎﻥ
ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ، ﺯﻳﺮﺍ ﺍﻭ ﺯﻧﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻭﺟﻮﺩﺵ ﺩﻳﮕﺮ
ﻫﻴﭻ ﮔﺎﻩ ﺗﻜﺮﺍﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .....
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 13:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی!
به تلنگری می شکند
به لحنی می سوزد
برای دلی می گیرد
برای لبخندی می میرد
به نگاهی جان می گیرد
و به یادی می تپد:x
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 12:54
+5
محمد
محمد

خانه های قدیمی را دوست دارم ..چایی همیشه دم است



روی سماور توی قوری



در خانه همیشه باز است



مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد...



غذاها ساده و خانگی است



بویش نیازی به هود ندارد



عطرش تا هفت خانه می رود



کسی نان خشکه ندارد



نان برکت سفره است



مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد می کند



دلخوری ها مشاوره نمی خواهد



دوستی ها حساب و کتاب ندارد



سلام ها اینقدر معنا ندارد



سلام گرگی وجود ندارد



افسردگی بیماری نایابی است ...



خانه های قدیمی را دوست دارم


دیدگاه  •   •   •  1393/03/22 - 00:08
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/21 - 22:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ