یافتن پست: #را

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب ﺷﺪ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺷﺪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﺭﻓﺘﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﺷﻤﺎ 1 ﺩﺭﺻﺪ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﺗﯿﺘﺮﺍﮊ ﻣﺎﻩ ﻋﺴﻞ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﺍﺩﻥ ﺷﻬﺮﺍﻡ ﺷﺐ ﭘﺮﻩ ﺑﺨﻮﻧﻪ)!!!

ایول ایوله !!! ماه رمضون خوش هیکله !! مهمونم واسه افطار پشت دره "!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 16:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نفسم

مرا اگر می خواهی در خود بنگر

من خیلی وقت است محو تو شده ام
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 16:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭘﺴﺮ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﮐﺠﺎ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻫﺮﺟﺎ ﺗﻮ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﺑﺮﯾﻢ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧــــَـــﻪ ﺭﮊﯾﻤﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﺧﺐ ﺑﺮﯾﻢ ﮐﺒﺎﺏ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺍﻣﺸﺐ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺧﻮﺭﺩﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﺑﺮﯾﻢ ﺍﻭﻥ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﺗﺎﺯه ﺑﺎﺯ ﺷﺩﻩ ؟ ﻧﻈﺮﺕ ﭼﯿﻪ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺩﻭﺭﻩ !
ﭘﺴﺮ : ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭽﯽ ﻫﺎﺕ ﺩﺍﮒ ﺑﺰﻧﯿﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﯾﺸﺸﺸﺶ !! ﻣﻦ ﺳﺎﻧﺪﻭﯾﭻ ﻭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ ﭼﯿﺰﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﭘﺲ ﺑالاﺧﺮه ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻫﺮﭼﯽ ﺗﻮ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ !!!
دانشمندان هم نتونستن کاری کنن در این زمینه
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 16:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:45
+6
maryam
maryam


در آغوشـم کــ‌ه می گـیــری

آنقد‌ر آرام مـی‌شــــوم

که فـرامــوش می کــــنـم

بـایـد نفـس بــکـشـــم




دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:45
+5
maryam
maryam


هی تو !

کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو

بگذار فقط ،چشمهایمان 

این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند




دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
בُنـــیــــــا...

בُنــیـــاے ریــــاضـــﮯ استـــــ!

وقتـــﮯ عشــقـــــرا تقسیمـــــ کرבَنــــב

تــــو خــــارجـــــ "قسمتــ ــــــ ــ" مــלּ شــــבے
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:42
+3
maryam
maryam

دلت که تنگ یک نفر که باشد !


تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛


و لحظه ای فراموشش کنی ،



فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ،


دلت برای همان یک نفر تنگ است !


تا نیاید ... تا نباشد ....


هیچ چیز درست نمی شود ... !!!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:40
+5
maryam
maryam
ﻋﺠﺐ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﻧﻪ ﺩﺭﺩﺕ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﻬﻤﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺣـﺮﻓﺖ ﺭﺍ
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ ﺑﺎﺏ ﺩﻟﺸﺎﻥ
ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺕ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ !.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 15:39
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ