♥ نگار ♥
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک sms نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
maryam
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها . . .
همه چیز میشوند دلتنگی !!!
maryam
اینکــه چقــد گذشـته . .
یا اینکه چقدر هردویمــان عوض شـــُـده ایــم . .
یا ایــنکه هــَــر کــُـداممان در چه حالی هستیم
یا اینکه تو با چه کسی هستی
اصــــــــــــــــلا مـــــــــــــــهم نیست . .
باز بــــــــــــــــــاران کـــه بـبارد . .
هر وقــــــــَــــــت که میخواهد باشد . .
دلــــــــــــــــم هـــَــوایت را مــــی کــُـند
maryam
یکی از بزرگترین عیب آدما این است که....
عاشقانه ترین روابطشان را
.
.
.
.
.
.
.
به خاطر حرف دیگران به گند میکشـــند...
maryam
هر چه بیشتر احساس تنهایی کنی ،
احتمال شروع یک رابطه احمقانه بیشتر می شود ...
maryam
من يک دخترم
نگاه به صدا و بدن ظريفم نکن
اگر بخواهم
تمام هويت مردانه ات را به آتش خواهم کشيد
maryam
روزی میرسد که آدم دست به خودکشی میزند
نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند
نه , قید احساسش را میزند...!!!
maryam
جسارت می خواهد وارد شدن به افکار دختری که .....
.
.
.
.
.
.
.
.
روزها "مردانه" با زندگی می جنگد
وشبها بالشتش از هق هق "دخترانه "خیس است ..!