یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فاجعه هست






طرف خودش با ده نفر زنگ واس ام اس و چت می کنه
بعدش میگه
بهت شک دارم
تو بهم خیانت می کنی
والا بغرآن خدا شانس بده

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:09
+2
mary jun
mary jun
دندونی ک لقه رو باید کشید !
اولش درد داره !
بعدش حس خالی بودن جاش چند روز رو اعصابته !
بعدشم انگار ن انگار ک ی روزی دندونی اونجا بوده !
این درست حکایت بعضی از آدمای زندگیمونه ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم برم پاریس رو صندلی کنار پیاده رو بشینم و این کفترا بیان دور و برم ، براش دون بپاشم ؛ یهو پاشم همشونو با سنگ بزنم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بلند شو!
جیغ بزن،دست بزن،معلق بزن،کل بزن،سوت بزن،موهاتو بکش ...

خلاصه یجوری خوشحالیتو از اینکه پست گذاشتم نشون بده
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ پسرا ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ ...!!!
.
.
.
.
.
.
.

ﻣﺎ دخترا ﻫﻢ ﺁﺩﻣﯿﻢ ...!

پس پسرا ﺳﺠﺪﻩ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﭼﺮﺍ ...!!!

ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺷﯿﺪ,ﺳﺮیع سریییع ...!!!

دخترااااااا جیغ دست هوووورا ...
:)):)):))

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تو مترو انقلاب دختره گوشیش زنگ زد و جواب داد:الو من الان مترو میردامادم تا ۵ دقیقه دیگه میرسم.یه وقت نری رضا!
.
.
.
.
.
.
.
پیرمرده داد زد:دروغ میگه رضا!مترو انقلابه رضا!
برو واینسا
من سکوت می کنم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از بس ایرانسل پیامک پیشواز فرستاده و من نگرفتم پیام داده :
مشترک گرامی اگر وضعیت مالی شما تا این حد بد است به شماره **** عدد ۵ را ارسال کنید تا به شما کمک مالی شود !
بازم هیچی نفرستادم پیام داده : گدا به این شماره تک بزن قطع کن !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!تمام
8 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:33
+2
mary jun
mary jun
ب آیینه نگاه میکنم ....
لبخند میزنم.....
لبخند نمیزند.....
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:52
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ