یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺷﺐ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻢ ﺻﺒﺢ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻢ ﻣﯿﺮﻡ فیس دوغ ﻣﯿﺒﯿﻨﻡ
ﺳﻪ ﻧﻔﺮ " deactivate " ﮐﺮﺩﻥ
ﺩﻭ ﻧﻔﺮ " block ..."
ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ !!!! " unfriend "
ﺧﻮﺏ ﻣﮕــــــــــــﻪ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑــﻢ ﭼﯿـــﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨــﻢ
ﮐﺼﺎﻓﻄﺎ ؟؟؟ !!؟
ﻟﮕﺪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﻢ ؟؟؟
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﭘﺘﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﺭﻭ ﺧﻮﺩﻡ ؟؟؟
ﺧﺮﻭﭘﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﺎ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﻗﺮﻭﭼﻪ ؟؟؟
ﺗﮑﻠﯿﻔﻤﻮﻧﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻨﯿﺪ ﻻﻣﺼﺒﺎ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا زندگی با غم چه سخت است

تنفس در شب ماتم چه سخت است

چه سخت است ای خدا یک رنگ بودن

همیشه با ریا در جنگ بودن

چه خون است آوازم خدایا

شکسته بال پروازم خدایا

وصال تو برای من سراب است

دریغاچشم بخت من در خواب است

رفیقی جز پریشانی ندارم

دگر شور غزل گفتن ندارم

دلم در مخمل خون خفته ای دوست

منم از داغ تو آشفته ای دوست

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه روز یه كامیون گلابی داشته توی جاده می رفته كه یه دفعه می‌افته توی یه دست‌انداز، یكی از گلابی‌ها می‌افته وسط جاده، بر می‌گرده به كامیون نگاه می‌كنه و میگه:
گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها میگن: گلابی، گلابی!
كامیون دورتر می شه،
صداشون ضعیف‌تر می شه.
گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها می گن: گلابی، گلابی!
باز كامیون دورتر میشه، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
اما صدای گلابی دیگه به گلابی‌ها نمی‌رسه! گلابی‌ها موبایل راننده رو می گیرن و زنگ میزنن به موبایل گلابی،اما چه فایده كه گلابی ایرانسل داشته و توی جاده آنتن نمی‌داده!
گلابی یه نفر رو پیدا می‌كنه كه موبایل دولتی داشته، زنگ می‌زنه به راننده و می گه: گوشی رو بده به گلابی‌ها، وقتی كه گلابی‌ها گوشی رو می گیرن، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی ها!
گلابی ها می گن: گلابی، گلابی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون شور و اشتیاقت تو حلقم ،
واقعا دوست داری باز هم ادامه داشته باشه؟!؟!؟!؟!؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصفانیه بچشا میذاره مدرسه تو لندن تا ان گیلیسى یاد بیگیرد
بعدی یه سال میرد بش سر بزند تمومی همكلاسیاش داد میزنن:

مژدوای مژدوای خره آقاد اومدس
(کوچیک اصفهاینیم هستم تمام قد)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 19:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 18:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگند که یکی از کارکنان شرکت جی ال ایکس رو دستگیر و زندانی کردند، خیلی راحت از بین میله ها فرار کرده ! الان پلیس دنبالشه !!!!:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 18:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بابام میگم خوب ماهی ۴۰هزار تومن یارانه ی منو میخوری به روی خودتم نمیاریااا

برگشته میگه حاضرم ماهی ۴۰۰ تومن بدم ریختتو نبینم !!

فک کنم منو توی زنبیل از روی آب رودخونه برداشتن <img src=(" title=":((" />(((((((((
دیدگاه  •   •   •  1392/09/15 - 00:01
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ