یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:27
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
عجیب شباهتی داشتی با دریا …
دریا نیز غرقش که میشوی پس ات می زند !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:24
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ: ﺑﺜﻤﺸﺪ ﺫﺷﻎ
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﭘﺴﺮﺍ:
.1ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮔﻞ ﮔﻔﺘﯽ
.2ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﻢ
.3ﭼﻪ ﺣﺮﻑ ﻓﯿﻠﺴﻮﻓﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﻨﻢ ﻣﺚ ﺷﻤﺎ ﻓﮑﺮ
ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﯿﻢ
.4ﮐﺘﯿﺒﺘﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﺚ ﺍﺳﻤﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯿﻪ.
.897ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺘﯿﺒﻪ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺯﻧﮕﯿﻢ ﻫﺪﻓﺪﺍﺭ ﺷﺪﻩ.
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻦ ﺭﻭﺯ: ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ
ﺑﻮﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩﻡ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺍﯾﻦ
ﺑﻮﺩ:
felan bye
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:57
+3

.


لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه

دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺒﺎﺭ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﯽ ﺳﺮﻣﺎﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺒﺮﺗﻢ ﺁﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ!
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺻﺪﺍﻡ ﺯﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﮔﻔﺖ دخترم ، ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﻠﻨﺪﮐﻦ
ﻣﻨﻢ ﻋﯿﻦ ﻣﺸﻨﮕﺎ ﺩﺳﺘﻤﻮ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮﺩﻡ !

ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ ﭘﺎﺷﻮ ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ! ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﻣﻦ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:52
+3
پشت همین چراغ قرمز، اعتراف کردم که دوستت دارم!
تا هرجا مجبور شدی کمی مکث کنی؛ یاد دوستیمان بیفتی
چه میدانستم قرار است بعد از من، تمام چراغ های زندگیت سبز شوند…


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی زیر پست من کامنت بذارینچه اتفاقی می افته ؟
.
.
.
.
.
.
وقتی کامنت میذاری بقیه بچه ها کامنتتو میبینین

بعد میان تو پروفایلت عکستومیبینین

بعد میگن وااا

این عجب فرندای خوشتیپی داره

بعد اددت میکنن

بعد فرندات زیاد میشه

بعد باهم دیگه دوست میشین

بعد میرین تو فاز دوستی فاو

بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه

بعد باهم دیگه کات میکنین :))

بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی عاشناییتون که من باشم

فحش میدین :|

اصن چه بهتر که کامنت نذارین!! نه ؟

والا چه کاریه ؟

همون لایکو بزنی حله :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:41
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آغا متاهلی خیلی سخته :|
شما حساب کن به جای اینکه راحت بشینی فوروت نینجا بازی کنی،
باید پا شی به برنجت سر بزنی ته نگیره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:29
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زن زندگیست و مرد امنیت ، و چه خوب میشود وقتی مردی تمام مردانگیش را خرج امنیت زندگیش کند ، و چه زیبا میشود وقتی زنی تمام زندگیش را خرج غرور امنیتش کند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:29
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

غم انگیز است پاییز و غم انگیزتر وقتی تو باشی و من برگ ها را با خیالت تنها قدم بزنم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ