یافتن پست: #زن

*elnaz* *
*elnaz* *

با اولین خوابیدن با تو ؛


من زن شده ام .............


!!!! ....


چند هم آغوشی دیگر تو را مرد می کند .....!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:30
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

می خندم ..


ساده می گیرم ..


ساده می گذرم ..


بلند می خندم ، با هر سازی می رقصم ..


نه این که دلخوش باشم ..!!


نه این که شاد باشم ؛ و از هفت دولت آزاد ..!!!


فقط ؛


مدت طولانی شکستم ؛ زمین خوردم ..


سختی دیدم ؛ گریه کردم و حالا ............


برای زنده ماندن ، خودم را به کوچه ی علی چپ زده ام ..


روحم بزرگ نیست ..!!


دردم عمیق است ...!!


می خندم که جای زخم ها را نبینی..............!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:24
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

این بازی عادلانه نیست .................


این زندگی ............... همه اش مار بود ..!!!


پس پله هایش کجاست ..؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:22
+6
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:11
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

هی فلانی ؛


دیگر هوای برگرداندنت را ندارم ..


هر جا که دلت میخواهد برووووووووو ...


فقط ؛


آرزو می کنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد ؛


آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه ی چشمانت ؛


باز هم آرام نگیری .....


و اما من ؛


برنمی گردم که هیچ ؛


عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع می کنم ،


که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی و


با خاطراتم قدم بزنی ................ .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 20:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 20:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا دیروز به مخاطب خاصم زنگ زدم!

من: شلام عزیزززم شطولی عشلم خوفی ی ی ی ؟؟
مخاطب خاص: شلام خوفم شوکولم
من: دالی چیتال میتال میتونی !؟
مخاطب خاص: من باباشم عشلت لفته فلافل بگیله گوشیشو جا گذاشته :|

هیچی دیگه : دم به دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلواااااااااااااااااااااااااااات :))

:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 19:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 16:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ