یافتن پست: #زن

saeed
saeed
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن ... !
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم ... !
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده , راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره ... !
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون ... !
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ... !
... ... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن ... !
اینایی که همیشه میخندن ... !
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن ... !
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن ... !
اینا فرشتن ... !
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه , اذیتشون نکنین ... !
تنهاشون نذارین ؛ داغون میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:50
+1
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:22
+1
saeed
saeed
میگم دیدین ﺟﺪﻳﺪﺍ ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ و ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ناخن بلند میذارن
با عشوه حرف میزنن
کم کم میترسم پارک دوبل رو فراموش کنن!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:13
+1
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 11:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان هوس کردم به دوست پسرمم اس ام اس بدم

یک اس نوشتم : صبحت بخیر تنها عشق من و آماده کردم تا برای پنج نفر بفرستم که ناگهان عذاب وجدان گرفتم

.
.
....
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تصمیم گرفتم اینطوری اس ام اس بنویسم
1- صبحت بخیر تنها عشق من 2-صبحت بخیر نفس من 3- صبحت بخیر تنها رویای زندگی من 4- صبحت بخیر تنها گل زندگی من 5- صبحت بخیر همه وجودم
بعد هر کدوم رو برای یکیشون فرستادم حالا دیگه عذاب وجدان ندارم:)))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 20:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺣﺎﻟﻮ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﯽ

ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ

ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ

ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺯﺍﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻥ ، ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ میگذﺭﺩ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 20:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دکتر به بنده خدا گفت : زنت سکته ناقص کرده ! بنده خدا گفت : مرده شور برده هیچ کاریو کامل انجام نمیده
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 20:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه توی زندگیم تلاش کردم که
دل کسیو نســوزونــم ...

اما واسه سوزوندنِ کونـــشون از هیچ تلاش و
کوششی دریــغ نمیکنم ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 20:27
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 20:17
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ