یافتن پست: #زن

NeDa
NeDa

من عاشق این سوالم:من کجای زندگیتم؟ بعد طرف بگه: خره تو خود زندگیمی ! ...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:11
+7
بهناز جوجو
بهناز جوجو

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:10
+6
NeDa
NeDa

جا گذاشته ام دلم را... هرکه یافت مژدگانی اش تمام زندگی ام ... {-35-}

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:03
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 12:14
+6
roya
roya
از این پس خالی به دست می زنیم که در یاد بماند به هیچکس نصیحت نکنیم،،


ادما در هر اتیشی که هستند باشند ما فقط نگاه می کنیم،،


دیگه مهم نیست برای دوست رگ پاره کنیم،،خون جاری شو،، ودل را به اتش بکشیم،،


هرچی که بود تمام شد دیگه به هیچ کس از ادما ودوست خوبی نمی کنیم،،


پس با تمام وجودی که هست از همه چی می گذریم،،


ومی گویم******بـــــــی خـــــیــــال هـــــمـــه********
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:49
+6
roya
roya
میدونم یکی از از آن روزهای مبهم دور
وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده ای
و احتمالا بچه هات از سر و کولت بالا می روند
درست همان لحظه که قرار است احساس خوشبختی کنی،
ناگهان …
“یاد و خاطره ی من به سینه ات چنگ می زند”
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:24
+5
roya
roya
در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است

اولین سلام

و آخرین خدا حافظی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:23
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:02
+1
roya
roya
بــعـــضیـا رو باید یهو از زندگیت حذف كنی، مثل كندن چـسبــ زخـمــ 

(̲̅ :̲̅ :̲̅ :̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅ :̲̅ :̲̅ :̲̅)

از روی پــــوستــــ 
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 09:36
hamid
hamid


دختر خانومايي که وزنتون زيره 45 کيلوئه...

نميخواد ساپورت بپوشيد، دســِــتون درد نکنه،ممنون :|




دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 00:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ