یافتن پست: #سلام

sasan pool
sasan pool
سلام به همه امروز من دو تا امتحان داشتم اول اب و فاضلاب پروژه که دو جلد کتاب براش خوندم ته اش هم نمره اش معلوم نی ولی بعدش بنا های آبی داشتم این استاد های زن عجب ادم هایی هستن سوال داده بود وقت گیر که فقط نمره ات زیر 14 بشه بهت بده.واقعا درس عبرتی شد که با زن جماعت واحد بر ندارم.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 00:40
+3
مجید آهنگر
مجید آهنگر
سلام. من مجید آهنگر هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 22:58
+1
علی اصغر
علی اصغر
سلام. من علی اصغر هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:18
*elnaz* *
*elnaz* *
.....................{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:10
+1
roya
roya
در CARLO


شیطان مقموم در گوشه ی مسجد الحرام ایستاده است.
روزى ابلیس (شیطان) در گوشه مسجد الحرام ايستاده بود. حضرت رسول صلى الله عليه و آله هم سرگرم طواف خانه كعبه بودند. وقتى آن حضرت از طواف فارغ شد، ديد ابليس ضعيف و نزار و رنگ پريده ، كنارى ايستاده است ، فرمود: اى ملعون ! تو را چه مى شود كه چنين ضعيف و رنجورى ؟!
گفت : از دست امت تو به جان آمده و گداخته شدم . فرمود: مگر امت من با تو چه كرده اند؟
گفت : يا رسول الله ! چند خصلت نيكو در ايشان است ، من هر چه تلاش ‍ مى كنم اين خوى را از ايشان بگريم نمى توانم . فرمود: آن خصلت ها كه تو را ناراحت كرده كدام اند؟


1 هنگامیکه به هم می رسند سلام می کنند.
2 با هم مصافحه می کنند.
3 برای هر کاری که می خواهند انجام دهند ان شاالله می گویند.
4 از گناه استغفار می کنند.
5 تا نام حضرت محمد (ص) را می شنوند صلوات می فرستند.
6 ابتدای هرکاری بسم الله الرحمن الرحیم می گویند.

(منبع: انورالمجالس، ص40)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 11:51
+3
roya
roya
در CARLO
سلامتی ادم معلولی که گفت:

خوشحالم از اینکه هر کی منو تو خیابون میبینه فقط یه جمله میگه

{ خدا رو شکر }
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 11:02
+3
omid
omid
سلام. من omid هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 01:05
sajjad rafiee
sajjad rafiee
سلام. من sajjad rafiee هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 23:17
+1
amin
amin
سلام. من amin هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 17:46
+1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
در شهری زندگی میکنم که مردمش سلام نمیدهند
اما بسیار گرم خداحافظی میکنند
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/5 - 11:51]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:50
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ