sasan pool
سلام به همه امروز من دو تا امتحان داشتم اول اب و فاضلاب پروژه که دو جلد کتاب براش خوندم ته اش هم نمره اش معلوم نی ولی بعدش بنا های آبی داشتم این استاد های زن عجب ادم هایی هستن سوال داده بود وقت گیر که فقط نمره ات زیر 14 بشه بهت بده.واقعا درس عبرتی شد که با زن جماعت واحد بر ندارم.










