گاهی با خودم فکر می کردم بد ترین اتفاقی که برای کسی میتونه بیفته چیه که از اون بدتر دیگه نباشه؟
بی کاری ، بی پولی ، اعتیاد ، فقر ، نداری ، بدهکاری ، ورشکستگی ؟
بیماری، بستری شدن ، عمل جراحی و مریضی لاعلاج ؟
جنگ ، انفجار، تصادف،سوختن ، غرق شدن، سقوط از بلندی و قطع عضو ؟
سیل ،صاعقه ، آتش فشان ،زلزله و زیر آوار موندن؟
مرگ دوستان و عزیزان در جوانی و بی کسی؟
گرسنگی ، تشنگی ، دربه دری، تنهایی و غربت؟
دروغ ، فحش و دشنام شنیدن ، تهمت خوردن و بدنامی به ناحقی؟
خیانت ، جنایت، نامردی، دزدی و راهزنی دیدن؟
فراموش شدن، اسارت، زندانی شدن و ...
کمی که فکر می کنم می بینم ؛ همه اینها اتفاقاتی است که در زندگی هر کسی ممکن است پیش بیاید چیز دور از ذهنی نیست . بسیاری از اون ها جزوه زندگی ما هستند .من حاضرم همه را با هم داشته باشم ولی دوست
نمک نشناس و بی معرفت ،بی شخصیت و پست صفت، مکار و حیله گر، نقش باز و هنرپیشه، بی مرام و نامرد نداشته باشم .
عضوم داش .استفاده میکنیم. مرســ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـی
1390/12/26 - 14:01خیلی اقای اگر خبر جدیدی از استقلال داشتی بزاری خیلی خوشحال میشم داش قولم جبران میکنم
1390/12/26 - 14:02چشم داش
1390/12/26 - 14:06استقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلال ............. سوراخــــــــــــــــــــــــــــــــــه !!!!!!!!!!!!!!!
1390/12/26 - 22:22 ( لايک توسط 2 کاربر )من عاشق آدمای کوچیکیم که دوست دارن همه جا داد بزنن که کوچیکن وکوچیک بودنشونو به همه اعلام کنن حالا به هر شکلی
1390/12/26 - 23:16 ( لايک توسط 1 کاربر )