یافتن پست: #سلام

ESmaEL
ESmaEL
{-50-}{-50-}{-50-}{-45-}سلام بچه ها. دم استقلالیاش گرم بمونه .{-35-}{-35-}{-35-}{-35-} {-27-}{-27-}{-27-} {-35-}{-35-}{-35-}{-27-}{-35-}{-35-}{-45-}{-45-}{-45-}
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:41
+9
-1
paparino1
paparino1
سلام. من paparino1 هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:10
+1
ESmaEL
ESmaEL
سلام. من ESmaEL هستم، از اعضای جدید ... :)
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:05
+2
sara
sara
سلام. من sara هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:48
+2
Alireza
Alireza
قط یک ایرانی میتونه با بوق ماشین هم سلام کنه،هم خداحافظی،هم فحش بده و هم تشکر{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:27
+7
sami
sami
سلام. من sami هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:13
+1
sasan pool
sasan pool
سرِ ما عادت دارد به شڪستن



امــــــا



سرِ عاشقان سلامتــــ!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:52
+7
Behdad
Behdad
هرکس به طریقی دل ما می شکند , اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی
آورین ! آورین !




آدم فهمیده ای بود !
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:46
+7
Behdad
Behdad
گاهی با خودم فکر می کردم بد ترین اتفاقی که برای کسی میتونه بیفته چیه که از اون بدتر دیگه نباشه؟

بی کاری ، بی پولی ، اعتیاد ، فقر ، نداری ، بدهکاری ، ورشکستگی ؟

بیماری، بستری شدن ، عمل جراحی و مریضی لاعلاج ؟

جنگ ، انفجار، تصادف،سوختن ، غرق شدن، سقوط از بلندی و قطع عضو ؟

سیل ،صاعقه ، آتش فشان ،زلزله و زیر آوار موندن؟

مرگ دوستان و عزیزان در جوانی و بی کسی؟

گرسنگی ، تشنگی ، دربه دری، تنهایی و غربت؟

دروغ ، فحش و دشنام شنیدن ، تهمت خوردن و بدنامی به ناحقی؟

خیانت ، جنایت، نامردی، دزدی و راهزنی دیدن؟

فراموش شدن، اسارت، زندانی شدن و ...

کمی که فکر می کنم می بینم ؛ همه اینها اتفاقاتی است که در زندگی هر کسی ممکن است پیش بیاید چیز دور از ذهنی نیست . بسیاری از اون ها جزوه زندگی ما هستند .من حاضرم همه را با هم داشته باشم ولی دوست نمک نشناس و بی معرفت ،بی شخصیت و پست صفت، مکار و حیله گر، نقش باز و هنرپیشه، بی مرام و نامرد نداشته باشم .
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/26 - 11:40]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:39
+6
reza
reza
سلام. من reza هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ