?
بهترین سلام تقدیم کسی که معرفتش دریاست ، گاه گاهی هم بیاد ماست !
poria
مسیج دختر : سلام عزیزم
پسر : سلام عشقم …(sending failed)
دختر : عزیییزم ؟!
پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)
دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟
پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)
دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!
پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)
sasan pool
سلام سلام سسسسسسسسسسسسسسسسلللللللاااااااااااااااااااااامممممممممممممم.
خوب هستین؟چه خبرا؟ردیفین؟میزونین؟چه میکنین؟مثل من که غمگین نیستین.ایشالله همیشه شاد باشید.
ebrahim
به سلامتیه همه اونایی که این روزها درگیر خریدن کادو ولنتاین نیستن
به سلامتیه اونایی که مثل من عشقی ندارن که بهش کادو بدن
به سلامتیه اونایی که سالهای قبل به کسی کادو دادن که لیاقت نداشته
به سلامتیه تنهایی که اگه تنها باشی 1 درد داری اما با بی لیاقت باشی 1000 درد داری
به سلامتی اونایی که حاضرن ولنتاین رو تنها باشن اما به خاطر گرفتن کادو با کسی نباشن
moein
سلام به همگی دوستان کی میتونه بگه قمقمه یعنی چی؟؟؟
عسل ایرانی
به سلامتي كسي كه تو خيالمونه
ولي بي خيالمونه
ronak
چه کسی میگوید که من هیچ ندارم…؟
من چیزهای با ارزشی دارم ….!
حنجره ای برای بغض …
چشمانی برای گریه…
لبهایی برای سکوت…
ریه هایی برای سیگار…
دستهایی برای خالی ماندن…
پاهایی برای نرفتن….
شبهایی بی ستاره….
پنجره ای به سوی کوچه بن بست…
و وجودی بی پاسخ…..