یافتن پست: #شب

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


@arash-tavanaei
آرش رفته خواستگاری بابای عروس با لپ تاپ اومده می گه جوان، من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم، یوزر پسورد بیاتویونیت رو بزن! {-7-}


4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:18
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


سکوت و خلوت بغض شبانه ... چه دلگیر است بی تو حجم خانه ... تو رفتی و دلی دارم که هر دم ... برای گریه می گیرد بهانه


دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 11:56
+1
saman
saman
در CARLO
امام علی (عليه ‌السلام):
تَعَطَّرُوا بِالاِستِغْفارِ لا تَفْضَحَنَّكُمْ رَوَايِحُ الذُّنُوبِ.
با طلب آمرزش معطّر و خوشبو شوید تا بوی بد گناهان شما را رسوا نکند. 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 10:03
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
هزار بار دیگرهم از شانه ای به شانه ی دیگر بیفتی این شب لعنتی صبح نمی شود
وقتی دلت گرفته باشد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 02:44
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
یه سوال؟
17 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 02:13
+2
حسن قاسمی نیا
حسن قاسمی نیا
سلام به همه :d
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 00:41
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

{-35-}{-35-}{-35-}...................
التماس دعا  
تواین شبای عزیز بیایین با هم دعا کنیم همه دل شکسته ها دلاشون اروم بگیره........
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/05/5 - 22:22]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 22:11
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن
!
در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 21:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم باید یه مراسمی واسه خواب داشته باشه !

یه ماچی ، بغلی، شب بخیری چیزی ....

آدمیم مثلا..!!! لپ تاپ که نیست درشو ببندی خاموش شه ..!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 19:29
+5
saman
saman
در CARLO
من نااميد نيستم!!!


هر شب پر از اميد ميخوابم...


هر شب ميخوابم به اميد اينکه ديگر بيدار نشوم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 15:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ