یافتن پست: #شب

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
دوستيا شبتون بخيرررر :-*
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 20:52
+3
alifabregas
alifabregas
همینکه آرزوهایم را خاک کردم
به آرامش رسیدم
چه ساده بود خوشبختی......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 20:48
+3
ساناز
ساناز
{-60-} شب همگی خوش
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 20:33
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای خوبم شبتون خوب{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 20:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام گفته

.
.
.
.
.
.
.
..
.
دیگه اجازه نداری از ساعت 10 شب به بعد برنامه های تلویزیون ایران رو ببینی :|
[!] داری شر بپا میکنی
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:40
+5
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:43
+4
مهسا
مهسا
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:21
+6
saman
saman
من و تو ايم دو پژمرده گل ميان کتاب ، من و تو ايم دو دلبسته از قديم به هم ، شبيه يکديگريم و چقدر دلگير است ، شبيه بودن گلهاي بي شميم به هم ، من و تو رود شديم و جدا شديم از هم ، من و تو کوه شديم و نمي رسيم به هم ، بيا شويم چو خاکستري رها در باد ، من و تو را برساند مگر نسيم به هم !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:24
+3
saman
saman
در CARLO
اگر شبي از شباي زمستاني مسافري به عنوان گرماي نگاهت به تو پناه آورد تنهايش نگذار ، شايد در گرمترين روزهاي تابستان به خنکيه ي لبخندش محتاج شوي .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 13:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعد مدت ها این شبکه سه یه همتی کرد یه سریال گذاشت که نه عاشقانه بود.نه سیاسی و نه از این طنزای خنک
که اینم متاسفانه سیاسی از اب در اومد
ولی در کل وقتی با ارپیچی این جمشید کاظمی رو ترکوندند کلی حال کردم
لایک=دم هر چی ایرانیه گرم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 13:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ