یافتن پست: #شب

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
مصاحبه با خلبان هواپیمای بی سرنشین آمریکایی. امشب 20:30 شبکه لرستان!!{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:44
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
سفرنامه ابن بطوطه: شبی از قزوین می گذشتیم. بگذریم خدا لعنتشان کند!!{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:37
+2
sasan pool
sasan pool
خب دوستان من برم یک چرت بخوابم بعد هم برم یک چرخی بیرون بزنم.شبتون قشنگ خدا نگهدارتون.{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-23-}{-23-}{-23-}{-23-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:35
مهسا
مهسا
تشبیهات پرستاری: زندگی مثل سوزن تو باسنه هر چی بیشتر سفت بگیری بیشتر دردت میاد نخند شل کن{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:26
+6
مهسا
مهسا
شما یادتون نمی یاد ساعت 9 شب که میشد میگفتن جیش ، بوس ، لالا همینه دیگه الان دندونای هممون خرابه !{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:18
+4
مهسا
مهسا
دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم ! (برگي از رمان حيف نون){-20-}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:11
+2
حمید
حمید
در SMS
کوچه پس کوچه این شهر تو را می بوید
عطر خوش بوی تنت ناب تر از مُشک و گلاب
بوسه ای از لب شیرین تو شد سهم دلم
این غزل جای من امشب شده بد مست و خراب
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:54
حمید
حمید
در SMS
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:31
sepideh
sepideh
یه دونه از این سوسک ریزا هست ، هر شب ساعت 12 که میشه این میاد رو میز و کمد من راه میره، هی وای میسته نگام میکنه باز راه میره .. منتظرم یه شب روی اون غرور مسخرش پا بزاره و بگه که عاشقم شده ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:58
+3
مهسا
مهسا
شبیه مه شده بودی

نه می شد در آغوشت گرفت و

نه آنسوی تو را دید

تنها می شد

در تو گم شد

که شدم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:02
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ