یافتن پست: #عشق

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 12:45
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 12:30
+4
havva
havva
رفيق يعني "پسر خاله توي فيلم كلاه قرمزي"،كه رفته بود يه كيك مسموم رو تنهايي خورده بود تا بقيه مريض نشن!بهش گفتن خب چرا ننداختي دور؟گفت:خب مورچه ها مي خوردن.به مورچه كه نميشه سرم وصل كرد ... به عشق همه ي رفاقتاي پسر خاله اي ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 12:05
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 11:55
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
در حضور خارها هم می شود یک یاس بود
در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود
دست در دست پرنده
بال در بال نسیم
ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود
کاش می شد حرفی از "کاش می شد"هم نبود
هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 11:21
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
نرو تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری نرو تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو تو هم می پوسی میمیری بی من نرو تو هم طاعون غم می گیری بی من نرو
اه نرو نروتو که می دونی من بی تو توبی من یعنی حسرت تو که می دونی بی جواب می مونه عشق وعادت
تو که می دونی کم می شم تو که می دونی کم می شی تو که می دونی هم اغوش غم می شی نرو اه نرو نرو
اما بعضی موقع انسان از چیزای فرار می کنه که به خاطر دیگرا ن واسایش اونهاست
چشم پوشیدن از عشق از زندگی و...... اما چه سود همینهایی رو که دوستشان داری یه روز تنهایت می گذارند ومی روند
نمی شود از کسی گلایه کرد باید شکر گذار خداوند بود که می توانم روی پای خود بیاستی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 11:15
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
از عشقت مثل محافظت کن . . .
مثل دوسش داشته باش . . .
و مثل بهش احترام بذار . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 21:46
+9
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﻋﺸﻖ ﺍﮔﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﻪ . . .
ﭘﺴﻮﻭﺭﺩ کلوب وفیسبوک ﻛﻪ ﺳﻬﻠﻪ!
ﻗﺴﻤﺖِ ﻛِﺮِﻡ ﺩﺍﺭِ ﺑﻴﺴﻜﻮﺋﻴﺘﻤﻮ ، ﮔﻮﺟﻪ ﺳﺒﺰﺍم رو ﻭ ﺗﻪ ﺩﯾﮓ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯿﻤﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﺪﻡ!
بله ؛ اگه عشق ، عشق باشه!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 19:32
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
خداوندا! دراین آخرین زوز های ماه شعبان دل عزیزانمان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که... هرکجا تردیدی هست ایمان هرکجازخمی هست مرهم هرکجا نومیدی هست امید وهرکجانفرتی هست عشق به خدا جای آن را فراگیرد تابه میهمانی خدابرویم {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 18:58
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
@Bahareh بیـــــداری؟ آری بی "دار"م ... چرا که اگر "دار"ی داشتم یا قالی زندگیم را خودم میبافتم ... یا زندگیم را به "دار" میاویختم ... و خلاص پس بی"دار" بی"دار"م‬ .
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 18:56
+12

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ