یافتن پست: #عشق

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخترم می پرسد
بابا
عشق چیست؟
نه از احساسم میگویم
نه فلسفه میبافم
دخترم
این روزها
عشق
یک تختخواب است
یک تو
یک دیگری
و دیگر هیچ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزا خیلی تنهام ؛ خیلی داغونم ! نه برای کسی ؛ نه برای عشقی ، نه برای جایی ... نه برای چیزی ! بلکه دلم برای خودم تنگ شده … برای خودِ خودم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:25
+1
AmiR
AmiR
ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:25
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
عشق فقط یافتن شریکی خوب نیست. باید خودتان هم شریک خوبی باشید.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به سلامتیه اونیکه میبینه عشقش واسه دیگران لایک میزنه... بغضشو قورت میده میگه به من چه!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:05
+6
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

اعتراف کردم که عاشقم ، جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی !

از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم همینطور!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز مرا درک کنی!

صدای فریادم را همه شنیدند جز او که باید میشنید!

اشکهایم را همه دیدند!

آشیانه ای که در قلبت ساخته ام تبدیل به قفسی شده که تا آخر در اینجا گرفتارم!

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا ،

فکر میکند که این عشق مثل عشقهای دیگر این زمانه خیالیست ، حرفهای من بیچاره دروغین است!

حالا دیگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نیاورم ، دیگر اشک نریزم و درون خودم بسوزم !

اگر دلتنگت شدم با تنهایی درد دل کنم و اگر مردم نگویم که از عشق تو مردم !

اما رفتنم محال است ، عشق که آمد ، دیگر رفتنی نیست ، جنون که آمد ، عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم، تا ابد به عشقت زندگی میکنم تا بمیرم !

گرچه شاید مرا به فراموشی بسپاری ، اما عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست است!{-55-}{
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 17:19
+10
xroyal54
xroyal54
اين اشتباه من بوداين اشتباه من بود كه كار هاي تو رو با يه “ش” اضافه مي خوندم

تو به قلبم “عق ” زدي و من اونو “عشق” مي ديدم

تو براي دلم “ور” زدي و من اونو “شور” زدن دلت مي ديدم

تو اراجيفت رو “عر” مي زدي و من همه اونها رو”شعر” مي ديدم

تو ارزش يه “اه” رو هم نداشتي اما من تورو “شاه” مي ديدم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 16:11
+3
AmiR
AmiR
ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 14:25
+3
AmiR
AmiR
کی دلش خونه
کی عشقش فروختشش
کی از خدا هرچی میخوادش خدا بر عکسشو بهش میده و خدا اگه بندشو دوسداره اونو بهش برگردونه
من هیچ خیری از زندگی ندیدم
انقد دلم خونه انقد داغونم خدا میدونه باهام چیکار کرده
بد داغونم کرده{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 12:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدون " عشق " رنگ این دنیا قطعا سیاهیست !


ظواهر تنها میتوانند خوب رنگ آمیزی کنند !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 21:20
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ