یافتن پست: #عشق

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ای باران نبار..........

نه چتر دارم ...........

نه یار.......................
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:12
+8
مهسا
مهسا
آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست /

یوسف عوض شده ست ، زلیخا عوض شده ست /

حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق /

من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 18:49
+4
nahid
nahid
خدايا ! كودكان گل فروشت را مي بيني؟
مردان خانه به دوش، زنهاي عشق فروش ، انسانهاي آدم فروش ، همه را ميبيني؟
مي خواهم يك تكه آسمان كلنگي بخرم...!!!
ديگر زمينت بوي زندگي نميدهد...!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 17:53
+8
ramin
ramin
سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:
1. خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای
2. خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی
3. خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:01
+6
ronak
ronak
می دانی..؟
آدم های ِ ساده..
ساده هم عاشق می شوند..
...
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند..
آن وقت که دل ِ می کنند..
جان می دَهند..
آدم های ِ ساده.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:00
+8
maryam
maryam
بوى خيانت را حس ميكردم گفتي خيالت تخت وفا دارم ومن چه ساده خيالم را تختي كردم براي عشق بازي تو با ديگران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:43
+5
mah3a
mah3a
سلام ای غروب غریبانه دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه‌های جدایی
خداحافظ ای شعر شب‌های روشن

خداحافظ ای شعر شب‌های روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه

خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی‌مانی ای مانده بی من
تو را می‌سپارم به د‌ل‌های خسته

تو را می‌سپارم به مینای مهتاب
تو را می‌سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می‌سپارم به رویای فردا

به شب می‌سپارم تو را تا نسوزد
به دل می‌سپارم تو را تا نمیرد
اگر چشمه واژه از غم نخشکد
اگر روزگار این صدا را نگیرد

خداحافظ ای برگ و بار دل من
خداحافظ ای سایه‌سار همیشه
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:41
+6
-1
maryam
maryam
مجازي شـاديم مجازي عاشق مي شويم مجازي همديگه رو دلداري ميديم اما . . . واقعي تنهاييم واقعي درد ميکشيم واقعي از عشقهاي مجازي لطمه مي بينيم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:38
+5
milad
milad
خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم خدایا گرتو درد عاشقی را میچشیدی توهم زهر جدایی را به تلخی میچشیدی پشیمان میشدی ازاینکه عشق را آف[!] بگو هرگز سفر کردی،سفرباتلخی و خون جگر کردی کسی را بدرقه با چشم تر کردی برای قرص نانی صد خطر کردی؟ نکردی؟ بارالها با کدامین تجربه بر ما نظر کردی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:52
+2
ronak
ronak
{-35-}
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:25
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ